27.10.2009 г., 19:28 ч.

Възможно ли е да обичаш някой толкова силно 

  Проза
3871 0 5
1 мин за четене

Възможно ли е да обичаш някой толкова силно, толкова искрено, толкова чисто? Да виждаш в него съдбата си, да виждаш в него себе си. Да си готов да пожертваш живота си за другия, да си готов да го последваш навсякъде, за да сте заедно.. завинаги! Да обичаш любимия си и когато го видиш тялото ти да трепери, очите ти да се пълнят със сълзи от щастие, че сте заедно и всеки миг прекаран с него да бъде миг на щастие. И всяка нощ да благодариш на Бог, че го има и че е с теб, че те обича така, както ти него. Да потъваш в очите му.. За теб той да е най-прекрасният човек на света, най-добрият, най-нежният, с най-милосърдното сърце, с най-прекрасната усмивка, с най-красивият смях и САМО ТОЙ да бъде в мислите ти! Да бъде в сънищата ти, да бъде в мечтите ти, да се слеят в едно сън и реалност и всеки миг, в който не сте заедно да сте един с друг в мислите си! Когато има болка тя да е поделена между двама ви! Когато има радост тя да е умножена и изпитана и изживяна от двама ви.. завинаги заедно.. Но понякога, когато обичаш така, както се обича само веднъж, а него го няма и идва само нощем, в сънищата ти, в мечтите ти, и заспиваш без него, и се събуждаш със сълзи в очите, защото утрото го е прогонило заедно със съня, заедно с красивата мечта. Тогава душата ти отлита и не се завръща. Остава само болката и сляпата вяра и безнадеждната надежда, че ще го откриеш отново... Него... Любовта... Душата си ... Живота си...

© Мария Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Относно критиката, да прави сте, можи и банално да звучи, но така го чувствам - така съм го написала. Разбира се, приемам забележките, защото все пак само на 16 съм :P и все още се уча. Хех.. благодаря все пак
  • Стига бе, Слави! Не виждаш ли, че девойчето е влюбено? На 16 години какви велики литературни творби очакваш?!
  • Възможно е. Напълно. Но написаното е банално. В никакъв случай не искам да те обидя, а да те нахъсам. Опитай се тези неща да ги кажеш не така, директно, а чрез някакви образи, случки - така, че те пак да са ясни, но не така директно изказани...
  • Възможно е! Възможно е! Много неща са възможни в тоя живот! Възможно е да остареете и пак да изпитвате това... Възможно е също един ден да се събудиш и да се запиташ туй ли беше онова момче, за което си написала толкова хубави думи? Възможно е и да те нарани до болка и кръв да капе от сърцето ти.... Но най-важното от всичко на света е, че точно сега, точно в този момент ти изживяваш цялото това велико тайнство и това е нещо СТРАХОТНООООООООООООООООООООООООООООООООООО!!!
  • ...защото, всички рисуваме щастието си, с нечий образ... И когато той си отиде от живота ни изпадаме в ямата и се гърчим от болка и невъзможност да продължим сами. Развълнува ме!!!
Предложения
: ??:??