17.06.2007 г., 13:33 ч.

Яко попадение, пич! 

  Проза » Разкази
1187 0 3
2 мин за четене
 

Лято е, страстите са се разгорещили, всеки, който е сам, търси своята нова половинка. Средата на юни е, краят на учебната година, всички очакват ваканцията. Някои не искат да идва, защото ги чакат изпити.

Той е едно, меко казано, красиво момче, "изкушение от класа", висок, як, с мъжествено тяло и красиви кафяви очи, чаровна усмивка. Бонбонче, ако можеше да е твой, но той е единак, който сам подбира жертвите си. Днес се е дипломирал, свършил е даскало и празнува. Дискотеката е пълна, звучи предизвикателна музика, всички празнуват. Тази вечер е само с приятели и съученици, къде ли е дамата му, о, явно я няма, е, момичетата тази вечер имат късмет.

Охо, нещо ново на пътя, той забелязва познато лице, момиче в компанията на съучениците си, вероятно доста щура компания са. Тази вечер е много хубава, пък и доста секси и е сама, той знае, че тя има симпатии към него, но какво ще стане?

Ритмична песен, те танцуват близко и неусетно вече танцуват заедно, още една бърза песен и още една и най накрая една балада, те танцуват сгушени един до друг, притискат се, той я поглежда в очите, тя му се усмихва, дали от алкохола, дали от друго, на него му се иска да я целуне и го прави. Първо нежно по врата, после по устните, една дълга страстна и изпепеляваща целувка. Песента свършва, върви нещо бързо и прекрасният миг свършва. Тя му се усмихва, а той и прошепва на ухото да излязат на по-тихо. Отиват навън, дискотеката е близо до реката, разхождат се по алеята и сядат на една пейка, тя потреперва, а той нежно я притиска, целува я, говорят си, тя му се усмихва, той я гледа в очите и й казва, че и иска номера, защото го няма, тя му го дава. Навън е студено, вятърът духа, те решават да се приберат в дискотеката.

От танц на танц, от песен на песен, те са все заедно и все така прегърнати. Но той трябва вече да си върви, излизат навън, приятелите му го чакат, той я поглежда и й задава въпроса: „Идваш ли с мен?" Тя се усмихва, чаровно, леко е притеснена, но уверена и отговаря:"Мммм НЕ!!!", последва едно мило „Сигурна ли си?" придружено с нежен и подканващ поглед. Момичето отговаря „ДА". А чаровникът добавя само: "утре ще ти се обадя," целува я и си тръгва, приятелите му добавят „Яко попадение, пич!", а той "Да, така е, утре ще и се обадя да излезем, а после..."

А после...

© Вили Мотовили Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • то ясно какво е после харесва ми как пишеш.. има скорос и се чете леко и неусетно, за което те поздравявам
  • Положи този готин пич на няколко изпитания. Да кажем, майка й е болна и тя трябва да замине на село и затова не се среща с него, но предварително го предупреждава. И изобщо, от нейните действия и от неговите реакции да се реши, как ще продължат.
  • после целувки по многоточието :P
Предложения
: ??:??