22.08.2020 г., 18:03 ч.  

За косата, акъла и секса 

  Проза » Хумористична
620 3 11
2 мин за четене

/съботно-неделно четиво/

Срещам познати. Всъщност, аз си пия английския чай /само с лимон, без други дивотии/, те ме виждат. Щото със зрението нещо… Абе, разпознавам хората, не ги познавам. И всички жени са хубави. Преди да се разприказват…

Та сядат при мен. Обаче, в групичката има две жени. И едната веднага отмъстително /ей, ама помни се, когато някой не си е топнал чушката в чорбата!/ казва:

- Я, ама то коса не ти е останала…

Другите се подсмихват, но някак си усещам – настръхнали за старт. Защото знаят какъв е езикът ми и колко обичам подобни изцепки на неограничената ограниченост.

- Е, - викам небрежно – така е. Няма начин. При мъжете оплешивяването започва от две точки. Ако е много, много напорист и активен, жената го блъска по челото и вика изтощена: „Ха стига, бе…“ Та челото ми оголя… Пък ако не го бива, блъска по тила му и крещи: „Още, още…“

Всички се смеят, даже тя. Мъжът й, поглаждайки неволно полянката на тила си, някак си не е на кеф.

- Освен това, - продължавам обясненията – косата има нужда от подхранване. Пък то идва с кръвта. Така – върви нагоре, после поддържа косата. Е, не винаги. При умните хора кръвта отива в мозъка. За там е, няма вади нагоре. И никой не я хаби за наторяване на косата. Та, който има акъл – не обръща внимание на липсата на коса… Сетете се за Самсон – дето имал дъъъъълга коса, ама изглупял с Далила…

Поглеждам ги, впивам поглед в дългата й, лъскава коса и завършвам:

- Затова народът е казал – дълга коса, къс акъл…

Че какво губя? И без това жената ме мрази, и без това нито имам намерение, нито мерак да я разубеждавам. Дори един път.

Както отдавна е забелязал Ницше: „Кого мрази жената най-люто? Тъй рече желязото на магнита: „Аз те мразя най-люто, защото ти притегляш, ала не си достатъчно силен да привлечеш към себе си.“…

Желязна жена… Бррр… Минаваме към фантастиката на ужасите. И реалността…

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Стойчо!
  • Проверихме си прическите...
    Ако Самсон не беше проспал съдбата си и е приспал Далила, можеше да се случи обратното...ли
    Но любовта при мъжкарите почти винаги е ветровита наивност. Пример:Трябва ли богомолката да пожали мъжкия, който освен за осиминител й служи за храна?!
    Сиреч, не косата, а инстинктът за самосъхранение е в полза на жените.
  • Благодаря, Дени, Пепи, Ирина!
  • Ама вашата е лесна, Генек. Дълга , къса, средна и ви се избистря.
    Нас питаш ли ни. То номер на обувка, то ръце, то носове....
    Ай да не съвпадне едното и се хвърляме във филми и тревожности
  • За това ли чалгаджийките си удължават косите?
  • Айде сега, по косите ще ни оценяваш 😁
  • Благодаря, Надя, Ирен, Красе, адаш!
    Аз само слушам и гледам, пък то какво става...
  • има някаква връзка - и трите намаляват с годините , но не бива да се минава в обобщения
  • Изкефих се!
    И поправи заглавието, че 5 минути него гледах и се чудих дали от жегата или от къстата ми коса не мога да го схвана.
  • Заради Уникалните лафове в отговора, в любими без да се замисля 😋
    И поглеждам с ръка високото си чело 😂
    Поздравявам те 😊
  • Даааа, чакам си я фантастиката, сенсей...И косата ми е дълга.
Предложения
: ??:??