14.01.2015 г., 20:29 ч.

За блоковете, етажната собственост и 8-мият етаж 

  Проза » Хумористична
1175 0 1
6 мин за четене

Разни мисли за блоковете и специално за последният етаж, които може да са от помощ на някого. Лични мои открития.

1.Блоковете от периода на комунизъма са направени като бомбоубежища.

2.Почти вечни са, с оглед на живота на обитателите им, които сумарно рядко живеят повече от 200 години. Дори да се наклони, блокът, незнайно защо не пада. Има един такъв в Русе до гарата.

3.Вътре в панелите има някакъв нещастен стодопор, нищо че не се вижда. На един комшия му се беше отчупило парче от стената, защото стрелял без да иска в стаята. Той е ловец. Та тогава видяхме , че вътре има стодопор.

4.Тоя стодопор за нищо не служи, затова си залепете отвътре друг.

5.Отвън е почти безсмислено да лепите, понеже вероятно ще ви го разлепят от Герб да залепят свой, срещу заплащане.

6. Съпротивлявайте се!

7.Ако ще купувате апартамент, гледайте да сте някъде по средата на блока. Обикновено на 4-тия етаж и на осмия има дебела тръба в банята която топли страшно, а в другите етажи има една нещастна малка тънка тръбица.

8.Очаквайте ако сте на 4-тия, или на 8-мия етаж, постоянно някой да ви натяква за тая тръба.

9.Да не ви пука.

10.Някой казват че на първите етажи било по добре от последните, но аз открих , че това съвсем не е вярно. Ако си на последният етаж, може и да имаш проблем с покрива, така е, но този проблем е нищо в сравнение с това да си на първия и да ти текат говната на целият блок у вас и да вони от мазата на кенеф. Обикновено когато някой се изходи, то нещото полетява със страшна сила надолу поради гравитационните сили, а не отива нагоре. Така че дори да стане авария, да се прецака тотално канализацията, да удари ракета блока и тн, то на осмия въздухът ще е свеж като в алпите, а на първият ще е нещо страшно. Ако се замислите в основата на дърво рядко ще видите хралупа, обикновено тези неща ги правят на средата на дървото или на високо. Защото каквото и откъдето тече - тече надоле!

11.Ако сте на 8-мият етаж никой няма да си ръси трохите по главата ви. Невъзможно е. Няма да си ръси и пепелта от скапаните цигари. Отгоре никой не тропа, не крещи, не блъска главата на жената в стените или в пода. Отгоре няма никой!

12.Ако сте на 8-мия етаж, то вие вероятно имате ключа от тавана. Това е доста ценно притежание. Горе има асансьорна будка, и има една голяма стая. Празна. Аз например там си държа всякакви неща. Тоест ако сте на 8 мия , имате още една маза. Също когато долу е кално и мръсно, вие ако сте пушач, или пък любител на музиката, залезите или изгрева, /не се сещам да съм виждал изгрев, освен на един Джулай във Варна, когато се събудих сред тълпа рокери/, можете да си се разхождате на самият покрив и няма да срещнете кьорав човек. Нещастните хора на по долните етажи могат да избягат за малко от жената на едно място по-малко от вас. Вие имате цял покрив.

13.На покрива има гълъби. Ако нямате препитание, то ви трябва една прашка. Тъжно е, но това е реалността понякога. Също понякога е просто приятно преди да заспиш да не чуваш нищо друго освен как гълъбчетата ходят по ламарината. Чува се, уверявам ви е и приятно. А ако вали дъжд, барабаненето по покрива приспива чудесно. Проблем е когато гълъбите правят секс. Тогава настава страшна суматоха и трополене. Просто мятате една пиратка през отдушника, който се намира точно над прозорците ви и настъпва тишина.

14.Можете да се качите на покрива и да пикаете отгоре, докато това през терасата е по трудно, ако е остъклена.

15.Асансьорът спира рядко на осмия. Вероятността да спре е осем пъти по-малка от колкото на другите етажи. Освен това никога не преминава през осмия и не се чува онзи отвратителен стържеш звук.

16.На осмият етаж ще кажи речи невидим. Почти никой не ви вижда, а вие виждате всичко

17.На покрива можете да натрупате равномерен тен по цялото тяло.

18.На последният етаж никой не може да ви счупи джама, макар като деца да сме се опитвали с топка, или камъни. Не ви трябват решетки и като излезете на терасата никой не ви минава пред лицето. Веднъж бях на гости на един на 1 вия етаж и както стояхме на балкона, пред нас се появи главата на един баскетболист. Беше ужасно. Та от всичко това заключението ми е - купувайте си апартаменти на 8-мия етаж. Всичко друго ще ви донесе повече главоболия. Ако покривът тече, ми пишете на лични, ще ви обясня откъде какво да купите, не е скъпо, всичко се продава в магазин Жираф. А сетне тия пари ще ви ги приспаднат от общите сметки в блока, че и ще ви останат за кафе на балкона, ако не сте разсипник. Понякога дори може да случите на съседи които са солидарни и да поправите заедно теча, но не разчитайте на това. Сетне обаче, всеки си отива по етажа, а вие сте най-отгоре, като цар.

© Лебовски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хаха, кофти е, когато асансьорът изобщо не върви, а топлата вода стига 8 пъти по-бавно, но това са незначителни неудобства
    Поздрави, Лебовски, усмихна ме
Предложения
: ??:??