4.01.2012 г., 18:57 ч.

За Кокошките и хората 

  Проза » Хумористична
636 0 0
1 мин за четене

                                                 За Кокошките и хората.

 

               Влизам в кварталният супермаркет. Спирам на щанда за яйца.

Голям избор.хЕвропейска работа...

              Яйца от кокошката Ивона, едри, по 25 ст. за бройка. Яйца от "свободно отглеждани" кокошки по 35 ст. за бройка. Яйца от "щастливи " кокошки по 45 ст. за бройка. Яйца от кокошки, отглеждани на симфонична музика - по 55 ст. за бройка. Яйцата от кокошки,  отглеждани при тоталитарен режим по 6.5 ст. за бройка бяха свършили. Те бяха с отдавна изтекъл гаранционен срок, но най-много се харчеха. Заради цената, останала непроменена от времето, когато земеделската пенсия беше 29 лв., а надницата на най-многобройната "класа"-текезесарската, беше около лев и двадесет стотинки. Като се замислиш, нищо ново под небето! Продължава си дебатът за примата на кокошката или яйцето... Или огледал се Илия и се видял, че пак си е във тия...

             Почудих се, почесах се зад врата, па си купих от музикалните. Като се прибрах вкъщи и ги опитах, не ми харесаха. Очевидно бяха яйца от кокошки, отглеждани на попфолк. Пак ме изментиха.

            Мина ми през ума да направя жалба до инспекцията за контрол

на храните, но се отказах. Знаех какво ще ми отговорят.

... По повод на Вашата жалба направихме обстойна проверка на всички музикални записи на фирмата производител на яйцата, но не открихме никакви нарушения. Не открихме нито един запис на попфолк! Вероятно кокошките са се заблудили, тъй като записите са малко "афонични". Правени са на митничарско ДВД. С поздрав,

подпис и край.

            По-добре да не се занимавам с "бизнеса"! Той е предприемчив, знае цената на "услугите" и като митничарите жъне успехи. Може да ме съди за причинени материални щети. И със сигурност ще ме осъди! Защото и Съдът си знае цената! А "цената" се определя от "законите на Пазара", които стоят не само на човешките, но и над Божиите Закони... Затова и Министърът не отговаря ще се вдигне ли цената на яйцата от музикалните, щастливи кокошки?

            Така от 01.01.12 г. стандартът на живот на Бимбинарските кокошки ще се изравни с тоя на Европейските! А след 15-20 години и гражданите на Бимбинария (Дай Боже !) ще заживеят със стандарта на европейците. Нищо лошо! За Кокошките. И за Кучетата.

Жалко за хората...

 

 

 

 

© Петър Петров Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??