15.01.2008 г., 8:37 ч.

За недостатъка на жребия 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
908 0 7
Жребият твърде често взима по-верни решения от избора на човека. Единственият му недостатък е в това, че хипотезите, измежду които решава жребият, са подбирани от човека.

© Едуард Кехецикян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Тоя афоризъм оказа се, хич не е лесен за разбиране, макар аз да се стремях да е такъв.

    Но все пак сега имам пример за пряко разбиране.
  • Жребият има способността да взима по- верните решения понеже Позволява на подсъзнателното да се изяви чрез несъзнателно мускулно движение примерно, а подсъзнателното знае повече. Недостатъкът му е наистина сериозен! И не се сещам как може да се преодолее. може би с много медитация? Макар че ме съмнява и това да помогне особено.
  • Благодаря! И какво като е дълга философията ти?
  • Съгласна, но не съвсем...както винаги. Но е много дълга моята философия по проблема...Хареса ми структурата
  • Всъщност идеята на афоризма е, че човешкият избор е обусловен от случайността, а жребият е този, който най-често носи в себе си смисловото и стратегическо начало.
  • Така е!Харесва ми!Но не може цял живот да подлагаме решенията си на един вид случайност...!
  • Вярно!
Предложения
: ??:??