8.08.2013 г., 17:54 ч.  

Забранената любов 

  Проза » Приказки и произведения за деца
1122 0 1
1 мин за четене

Една история разказа ми луната. За необятната любов на двама влюбени. За това, колко чиста и невинна била тя. Как били готови да направят всичко един за друг... Те се срещнали преди милиони години и още щом се видели разбрали, че са влюбени. После си уговорили среща и започнали да се виждат. Чувствата само нараствали с течение на времето. Те били много щастливи заедно и много се обичали. Правили всякакви лудории заедно и умирали един за друг. Тогава един ден, когато правили 20 години заедно, момчето искало много да изненада любимата си. Затова се качило в колата си и тръгнало към съседния град. Имало един много дълъг мост, който трябвало да се прекоси и си там. Момчето си карало колата и след малко стигнало до града. Той планирал да изненада неговото момиче с огромен букет от рози, а по средата му да сложи годежен пръстен. Той купил всичко и си тръгнал. Обаче времето се променило. Започнало да гърми и да вали много силно. Момчето не виждало почти нищо. Започнал да се притеснява и се сетил, че в бързането е забравил да вземе якето си от цветарския магазин, в което сложил пръстена. Той се опитал да обърне колата, но не се виждало добре в мъглата и пътят бил хлъзгав. Затова момчето не успяло да я обърне и паднало от моста заедно с колата. На сутринта полицията намерила момчето, което реката изхвърлила на брега. Момчето не било умряло, но било в кома и знаели, че няма да се събуди. Момичето отивало всеки ден в болницата с малкото ù останала надежда. Целувала го и сядала на стола до леглото. Така минавали всичките ù дни. Докато един ден не я намерили мъртва в къщата си, а в ръката си държала бележка "Ще те чакам на небето, мили мой", а ден преди това тя казала да изключат поддържащите го апарати. И знаете ли какво станало после? Момичето се превърнало в луната, а момчето - в слънцето и така те са щастливи заедно и се обичат безумно много, толкова, че момчето се скрива всяка вечер, за да може момичето да се покаже. Сега вече те били свързани завинаги във вечността.

Край!

© Луна Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Луната и слънцето - класика!Койли не е упражнявал перото си, рисувайки чрез тях невъзможната любов.Любовта, при която двамата са обречени никога да не бъдат заедно.Даже най силната любов не може да превъзмогне законите на природата. Мисля, че тези които пишат, за да бъдат запомнени трябва да съобразяват това.Разбира се астрономите всеки ден обявяват кога изгрява луната, кога залязва, но вече е прието, (е слънцето царува денем, а луната господства над нощното небе.Е, разбира се можем да се оправдаем, че луната се появява и нощем и денем и на източния и на западния небосклон.Тогава трябва да помислим дали това не е пеперудка, която скача от цветче на цветче, от звездичка на звездичка.Но дали това е голямата любов, за която си струва да си хабим млива?
Предложения
: ??:??