2.03.2022 г., 9:41 ч.  

Забранени неправилности 

  Проза » Други
797 6 16

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

2 мин за четене

Бил Гейтс благородно предупреди, че се задавала нова епидемия.

Може да му се вярва – той знае…

Но засега „пандемията“ минава на заден план. Печалбите идват от оръжие. И очаквани дивиденти от предизвиканата война между братята…

хххх

БЧК организира спешни акции за подпомагане на украинците.

Нормално - братски народ, в пламъците на войната.

Но!

Къде бяха тия "благородни" чиновници осем години? Къде бяха, когато в Донбас загиваха братя - над 15 000 убити, над 300 деца? Някой да е споменал дори веднъж за Алеята на ангелите в Донецк? Алея с детски гробчета?

Нагло лицемерие, подчинение на морала на политиканстването...

хххх

СЕМ постанови да спрат достъпа до руските телевизии у нас…

Която цензура на практика е в действие.

Гледам на компютъра обсъждане на полската поредица „С огън и меч“, „Потоп“ и „Пан Володиовски“ на Йежи Хофман по трилогията на Хенрих Сенкевич…

Историко-културологично обсъждане…

Но – през няколко минути се появяват надписи „Дезинформация“…

Какъв страх от чуждо мнение – дори по толкова далечна от съвременната политика тема…

И каква паника – да не би някой да чуе, че се и замисли над чуждата истина…

Не истината – абсолютната, а чуждата…

Защо ли се боят от нея?

И – къде е диктатурата?

Тук е демокрация. Защото побързахме да обявим това…

хххх

Медиите залети от плесенясали „аналитици“. Отделно ни засипват с новини от войната – от Киев, от полско-украинската граница, от Одеса…

Ни дума за хората в Донбас. Както се мълчеше осем години...

Ни звук от московските кореспонденти. Понякога само – „Според Униан Лавров е казал…“

Униан е украинска агенция, а нашите джурналюги къде са? Защо трябва ПРЕЗ единия да чуваме какво бил казал /дали?/ другия?

Изобщо /извинете за личната намеса!/, когато преподавах журналистика, наблягах винаги на базата – най-малко два независими източника, които да са от двете страни на проблема. Никога едностранчив поглед…

Но това – беше…

Сега няма журналистика, а пропаганда…

А джурналюгите ги разбирам – проститутките се интересуват от парите, не от правила и морал…

А и оня отгоре не разрешава. Иначе ще махне презерватива...

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Светлана, Дочке, Елке!
  • Навсякъде по т.н наши медии тече тенденциозна дезинформация! За оформяне на определено "мнение" у хората! И правилно отношение! Но има и "други" хора...
  • Ех, Генек добре, че не си министър.Досега за тези неправилни мисли да са те уволнили барем пет пъти. Истините бодат, но дебелокожието и дебелоочието не може да се пробие уви...
  • Цензура... Отврат.
  • 👍
  • 42 години опитвах да вадя щраусови глави от пясъка. Понякога успявах...
  • Генек, най - трудно е да ентусиазираш някого да погледне нещо такова , да прочете, да види, да осъзнае какво му казват, понякога наивно изпитвам някаква надежда, че ще накарам някого на такова нещо, опитвал съм много пъти, но ... съм обкръжен от щрауси и отдавна съм емигрант всред тях, та рядко пиша такива публични приказки ... 😥
  • Благодаря, Пламене!
    Може и по-трудно - гледайте телевизия с включен мозък. Питайте се! Сравнявайте! Търсете и други източници!
    Важен въпрос - а зако ТАКА ми го казват?
    И, както казваше един приятел: Не вярвам никому, даже на оня, дето виси там и още не е посегнал... /Пу, пу - не ме е срам! Ама има червена точка./
  • Изумен съм от това, как СМИ за последните 30 години успяха да изгладят мозъчните гънки на хората по цял свят и да направи пряк тунел в техните глави – от очите и ушите към устата. Собствения им сектор ‘дългосрочна памет’ беше блокиран и заменен с текущи клишета и мантри, сменяни в ‘правилна посока’. Беше им изработен първо сигнален рефлекс – флагчета с надписи ‘това не може да бъде и никога не е било’ , а при по – настойчиво нерегламентирано въздействие, те просто си завират главите в пясъка като щрауси и анатемосват с думите ‘конспирация’. Темата е огромна, информацията е огромна, но монтираният рефлекс от СМИ за жалост работи.
    Единственият изход ... ‘Изключете си телевизора и си включете мозъка!’
  • Благодаря, Надя, Валентине!
  • Да ти кажа честно, сенсей повръща ми се и ми иде да хвана гората. Ама от тая кожа - в другата...
  • 👍
  • Благодаря, Пепи, Румяна, Петре!
  • "и като поумняваха, изглупяваха"! Нищо ново под... на земята!
  • ДА, никой не ги е споменавал... загиналите в Донбас, ли бяха, или мястото наречено ДОмБАС, от нашите журналистически мисирки.
    Не е било хуманнта войта там,.. защото такова понятие ''хуманна война'' няма
  • - Дядо, Америка в Европа ли е?
    - Не, Иванчо, ние сме в Америка!
Предложения
: ??:??