2.04.2012 г., 12:08 ч.

Заедно с теб 

  Проза » Други
1548 0 0
2 мин за четене

Някой ми беше казал: ''Ще разбереш какво е любовта, когато обикнеш един човек истински. Едва тогава ще видиш как два свята, две души, две тела и две сърца се преплитат в едно цяло! И попаднеш ли в тази необяснима страстна вихрушка, при всяко излизане винаги ще боли ''. Ето ме! Сега съм в центъра на тази вихрушка и съм готова да премина през всичко, за да остана там, до този, на когото съм позволила да завладее целия ми свят, а именно - да остана до теб, любов моя. Години борба пропилях и знам, че не е напразно. Толкова много сълзи, толкова много огорчение, болка и мъка събра душата и сърцето ми, но това никога не бе причина да се откажа. Ние заедно преминахме през всяка малка и голяма трудност, през всяка спънка на пътя ни. Ако сме падали, винаги сме си подавали ръка. Ако съм плакала, си превръщал сълзите ми в смях, защото това е толкова по-ценно, отколкото да плачеш с мен. Видяхме с очите си Ада. Още го помня. Беше съсухрен и зъл старец, бълващ огън, омраза и мрак над нас, но ние се справихме. Преминахме през разрушения му свят заедно. Докоснахме се и до Рая. Усетихме с всяко сетиво вътре в нас любовта, вярата и силата, с която сме дарени. Обичам те, защото заедно извървяхме целия този път, обсипан в трудности. Аз съм с теб! Във всяка една ситуация, във всеки един добър или лош момент, във всеки един вълшебен или пъклен миг. Аз съм с теб, духом и тялом. Защото, знаеш ли, когато обичаш някого наистина силно и истински, ти си способен на всичко за неговото здраве и благополучие. Защото, когато си влюбен в някого от толкова дълго време, се привързваш и се грижиш за този човек. Защото го подкрепяш, правиш го щастлив и го закриляш по какъвто и да е начин. Защото, когато попаднеш в тази необяснима любовна вихрушка, си готов да преминеш през абсолютно всичко, да се бориш с целия свят за любовта си. Защото даваш и сърце, и душа, за да виждаш най-искрящата и прекрасна усмивка на този свят. Аз съм с теб в тази необяснима въртележка и съм с теб, където и да пожелаеш да избягаме. Защото заедно сме били в окото на бурята. Заедно сме падали и сме се изправяли. Заедно сме стигнали до тук. Познавам болката от всяко излизане от вихрушката, когато ветровете бяха толкова мощни, че ни отдалечаваха един от друг, но винаги се намирахме. Винаги се хващахме за ръце. Никога не се уморихме да се търсим. Аз съм с теб, любов моя. В най-добрите и лошите моменти. Ще преодолеем всичко заедно! Защото знаем през какво сме преминали и знаем, че ще се справим с всичкото зло в този свят, с усмивка напред, ръка за ръка.

© Лилия Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??