3.02.2012 г., 19:32 ч.

Заговорът 

  Проза » Други
538 0 0
3 мин за четене

В определени исторически периоди, Историята е принудена

да влиза в ролята на Слугиня на Политиката. Това става

обикновено при тоталитарните режими на управление.

За съжаление, ЛОША СЛУГИНЯ! Защото не е успявала да

поддържа Господарката си Чиста. От която на свой ред и тя

се е омърсявала...

 

 

                                                                     Заговорът

 

                                                                           или

                                          Страданията на Стария пловдивчанин

 

          По информация на западни източници, СИПА-Специалният Институт за Проучване на Аляска, след дългогодишни проучвания на намерените стари надписи в замръзналите почви, е стигнал до окончателният извод, че преди да бъде купен от руснаците, сегашният американски щат не се е казвал Аляска, а Альошка.

          Сензацията доби неимоверни размери, когато на свой ред и авторитетни канадски учени не закъсняха да оповестят, че вследствие Глобалното затопляне и разтопяването на Големия ледник до границата с Аляска, е открита стара дъска на дървен кол, насочена на север, с надпис на старославянски език "Альошка".

          Американският Специален Институт за Проучване на Аляска, верен на Традицията, е предложил на Правителството на САЩ да възстанови автентичното име на Аляска и в тая връзка да предложи на Българското Правителство да закупи, демонтира и постави на престижно място в щата, Паметника на Альошката, извисен на Бунарджика в Пловдив.

          Българското Правителство, отлично съзнавайки, че няма думата по въпросите на чуждите паметници на армии-завоевателки, изградени на негова територия, и за да не влоши отношенията с Братска Русия, категорично отказало всякакви разговори и коментари по тоя въпрос.

          Тогава лично американският Президент, логично отправил предложението си пред Путин. На бързо сформираната двустранна секретна среща в Москва, Посланикът на САЩ официално изложил предложението на Президента. Руснаците се усмихнали загадъчно. След като се уверили, че не е блъф или провокация, делово попитали за какво сума става въпрос. И поискали нова среща за финализиране на сделката.

          При пълната секретност на срещата в Москва, от Интернет и КДС нищо не може да се скрие! Със или без намесата на "Позитано 20", изпадналите в ужас граждани на Пловдив обявиха подписка за спасяването на любимият им Паметник под надслов: "Долу мръсните ръце на американските империалисти от Паметника на Альошката". Подписката е в ход, но хората са раздвоени. Едни вярват на КПСС и КГБ, други не знаят как ще реагира Путин. Дали няма да го измамят коварните американци и да им даде Альошката? Офертата е изгодна, сумата е по-голяма от тая, за която предците им са продали целият полуостров! А и блазнещата възможност на американска земя да израсне Паметник на Съветският войн, който никога не е стъпвал там, също не е за изпускане! Така де, в България такива паметници има под път и над път. Стотици! Няма да се разбере, че един липсва! Защо да няма и един в Америка? Наред с многото паметници на ХристофорКолумб!

          Путин още не е казал "Да". Ами ако каже? Загадката остава, а старият пловдивчанин страда като младия Вертер! Изчезването на войника с автомата от върха на Бунарджика ще е трагедия по-голяма от тая на Рио, ако демонтират статуята на Христос от Корковадо! И неуважение към хилядите жертви, дадени от Червената армия в кървавите битки за освобождението на България от фашизма!?! И на жертвите в жестоките схватки по скалисто-гористите склонове на пловдивските тепета, при атакуването на бетонните картечни гнезда на фашистите, разположени по върховете им!?! Старите историци са още живи и никой не ги е спрял да пишат! И такива исторически истини могат да излязат на бял свят. 

                                      Посвещавам на деня Първи февруари.

                                      Ден на жертвите на комунизма,

                                      докаран от Альошката.       

 

 

© Петър Петров Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??