10.11.2006 г., 14:47 ч.

Закъсняла болка 

  Проза
844 0 2
1 мин за четене

Навън бе есен. Дъждовни капки се спускаха тихо в нощта. Едно момиче пишеше за свойта песен, наранено от измамите на любовта. В очите мъничка сълза блестеше, а сърчицето крехко потънало бе във тъга. И вятърът все тъй безмилостно свистеше, на фона на жестоката тъма. Момче бе взело детското сърце, ограбена стоеше в ъгъла самичка. И нож държеше в своите ръце,изгубила в живота си надеждата едничка! -"Ела убиецо ти черен в тази нощ,от живота ми тъй мрачен отърви ме! Излей над мене свойта мощ и в черната си мантия ти приюти ме!" Така отекваха словата и в нощта и кървави сълзи обливаха тъй нежното лице. Изгубена се луташе изсъхнала душа и спряло бе моминското сърце. Стон от тъмнината,дочу се шум от стъпала.Момче, държащо алено червена роза. В миг той спря се и сякаш за секунда онемя.Видя пред него колко е съдбата грозна. С една ръка пробола се жестоко, а в другата - извехтяло листче стиска. Момчето усети в себе си дълбоко, колко бе постъпката му низка. И вече беше късно да търси в себе си вина, момичето лежеше бездиханно. На листчето "Обичам те!", а после - само тишина.И розата бе вече безуханна. Сълза и после втора,но всичките безмислени сега. Не беше той преди опора, за единствената във живота си жена!!!
 

 

 

© Мони Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Тъжно, но вярно... Страхотно е, Муки!!! Целувки!!! И гуш Добре дошла в голямото семейство на хората на изкуството Аз се надявам вече да съм се вписала в него! Смело напред и нагоре!
  • Тъжно, но вярно... Страхотно е, Муки!!! Целувки!!! И гуш
Предложения
: ??:??