20.04.2022 г., 11:55 ч.  

Записано. Защо? 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
562 4 12
2 мин за четене

Вземам си обикновено закуска и боза от една малка баничарница. Отвътре ми ги дава хубаво маце. Само дето веднъж подметна, че тъкмо опразнувала 40-и рожден ден.

Младичка, значи…

Оня ден минавам оттам – тя лъска витрината отпред. Вече не зад прашното стъкло, не от полумрака, а осветена от слънцето.

И съжалих, че я видях. Да бях си живял с кьоравата илюзия…

хххх

Нашенски нацисти: Путин= Сталин…

Тогава: Зеленски = ? Разбира се – Хитлер…

Не твърдя, просто разсъждавам върху елементарщини…

хххх

Шведският  оркестър Sоdra bergens balalaikor от Упсала искал да изнесе концерт в полза на Украйна.

Забранили му. Тъй като сред инструментите, които щели да използват, имало балалайки. А всички знаят – балалайки, водка, мечок… Русия!

Макар че – какво да правим с „Тум балалайкэ, шпил балалайкэ

Шпил балалайка, фрейлех зол зайн“?

хххх

Купувам диабетичен козунак. За мен и за един познат.

250 грама – 7 лева. Седем!

Преди да хапнеш дори – ухапал те е с цената…

Ама си взех четири. И откъснах цената. Щото жена ми…

Пък на мен не ми пука. Ще има една свещ по-малко на погребението ми, но аз сега ще си хапна…

Догодина – пак. Евентуално…

хххх

Църковен календар:

20  с     Велика сряда. Преп. Теодор Трихина.

21  ч     Велики четвъртък. Св. свщмчци Януарий и Теодор в Пергия (Утреня, общ Маслосвет

22  п     Велики петък. Преп. Теодор Сикеот

Три дни Теодор да си!

Племенникът да му мисли…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Козунаците да са ти най- големия проблем... И мацките. По-добре днес и сега отколкото...
  • Имаше един такъв виц, сенсей:
    Отзад - да ѝ се не нагледаш.
    Отпред - да ѝ се не начудиш.
    А козунаци мислех да правя, но вече нямам желание. Тук няма.
  • Добре! Хаха, а козунаците ще си ги направя
  • Благодаря, Ивита, Красе!
  • 😂🤣😆 значи добре, че е Пепи отдолу да има от кой да препиша... френдшип!... Може и без свещи. Олио за кандилото нали има.
  • 😂🤣😆
  • Харесаха ми, Генек!
    Да е жив и много здрав племенникът ти.☺
  • Благодаря, Пепи, Петре!„Виц от наши дни.
    - Скъпи, бременна съм...
    - Брех, тия маски съвсем не пазят...
  • Разочарование,... и след измиване на витрините и след ''сваляне на маските''....добре, че жените сега са еманципирани и ходят с панталони, а преди какво беше,като пуснат някоя дефектна серия от криви чорапогащници, трябва само гордо да гледаш към небето....
    Абе казват, козунаците тази година, нещо не били здравословни,...пълнеело се от тях
  • Аз продължавам да си ходя с маска и очила, защото така се чувствам истинска жена: загадъчна и красива! 😎
  • Благодаря, Щураче!
  • Да те успокоя относно козунаците, има хора, които си купуват козунаци на цена 40лв. и то по два, т.е. дават по 80лв. Кажи го на жена си.
Предложения
: ??:??