3.05.2020 г., 15:12 ч.  

Записки от подземието на шестия етаж - 14. 

  Проза » Други
438 2 9
1 мин за четене

А генерал Майтапчийски си заминава. Не, засега НОЩ-ният клуб на погребалните агенти съществува. Но му отнеха мазохистично-садистичните забавления сутрин /че и вечер/ върху нервите на хората…

Употребен, омърсен и изхвърлен… Както всяка пачавра.

хххх

С типичната си последователност и логичност, НОЩ-ниците – барабар с Хай Буй начело, заеха неделното време от 8 до 12 часа.

Бе, за него е ясно – няма едни женски гащи у дома си, рече, скучае, чуди се какво да прави. Ама другите нямат ли си работа?

Щото ние имаме и…

И бяхме наказани с монолог на ослепения Полифем, с гарнитура мисирките… Любимият на тълпата водач Прани гащи…

хххх

На която пресконференция речта му – не казвам „мисълта“, не искам да лъжа – речта му беше като пикаене на пиян. Бурни потоци, кривене във всички посоки, бясна пяна, опити да опръска околните, никаква точност /тоалетната чиния остава недосегаема/, обилно подмокряне на обувките… И горделивият стил „Булгар, булгар“…

Както винаги…

хххх

А цените не само се катерят, ами и рипат.

И ще слушаме как сме спасени от вируса, обаче…

Обаче – гладът… Щото безработицата нараства като надигащо се цунами…

А и за вирусите не бива да сме успокоени. Испанският грип отпреди век е бил на две вълни. Втората е именно смъртоносната…

 

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Елке, Красе!
  • Като човек, който е едновременно на шестия етаж и под земята добре виждаш. И международния ден на слънцето
  • Ех, какво ще правим без тирадите на НОЩ-ния клуб!...Обаче онзи другият не спира!
  • Благодаря, Мариана, адаш!)
  • Да, гладът е по-силен от тока...
    Поздравявам те.
  • Благодаря, Дон!
    Значи днес бил помен за печата. Не само у нас.
  • Ха така! Браво! С острото напред срещу тъпото тулуп. Дето ме пита къде съм се изгубил - ми не съм, то черен маргинал не се губи Нямаше ме тук, опитах да посвърша малко уж полезна за обществото работа. Полза никаква. И не че силиците ни не стигат, а калинките и мисирите насреща са твърде многобройни. Не щат да ни чуят, не щат да ни видят, от НОЩта сме по-черни. Честит празник, между другото! Днес е световният ден на свободата на печата. Господи, каква велика ирония!
  • Благодаря, Дени!
    Спокойно, Барбас Ганьос няма да се сдържи и утре пак ще се излее...
  • Описанието ти на речта много ме впечатли 🤣🤣
Предложения
: ??:??