27.08.2008 г., 7:35 ч.

Заради теб 

  Проза » Писма
1432 0 1
1 мин за четене
Такава съм заради теб. Ти ме превърна в това, което виждаш днес. Не мога да се променя. Сякаш за пръв и последен път съм била някоя. Обичала съм някога. В празното, в тъмното, в миналото - там останаха спомените. А в очите се вижда болката. Сълзите не спират, но пулсът за разлика от тях намаля. Стомахът се превива от мъка, от болка. Нямам вече нищо и никой. Останаха ми за компания мракът и самотата. Звездите на небето в моя собствен свят, където се чувствах сигурна, вече не светят. И луната ми е сърдита, защото не исках да виждам никого. Нима аз погубих всичко?! Останах на тъмно. Дори последната надежда угасна. 
 Успокоителните вече не действат. Единствено ти можеш да ме промениш отново. Стига да искаш да бъда отново веселото момиче, което направи грешката като бързаше повече от своя ангел пазител. Момичето,което си живееше на ръба. Да... тогава бях такава. Бях твоето момиче. Имах име, имах сърце, пълно с любов. Бях богата,имах всичко - имах теб! Е, любов моя, сбогом! Надявам се да бъдеш щастлив и някоя да ти даде това, което аз не бях успяла. Животът е красив. Живей си го!Той вече е само твой. Ти решаваш с кого да си го споделиш. И понеже за теб аз винаги съм била егоистка, няма да деля нито живота, нито съдбата си с някого. 
  Сбогом,
моя сбъдната мечта!!!




© Станка Георгиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Сама каза, че животът е красив, заслужава си да се изживее...А и ти вече си сбъднала една мечта - време е да започнеш да преследваш друга! Просто бъди силна и върви напред макар и сама...Любовта пак ще те открие! Поздрав!!!
Предложения
: ??:??