15.12.2021 г., 9:56 ч.

Затягане - аман от слободии! 

  Проза » Хумористична
908 2 15
1 мин за четене

Ама не може така, дами и господа! Не може! Ние пишем заповеди, плашим, аргументираме се с черни чували и трупове, а никой не се стряска…

Затова – предлагам да се вземат още по-строги мерки за излизане от заразата.

Примерно:

Да се забранят разговорите по телефон или домофон без маска. Опасни са, заразяват…

Да се въведе централизирана телефонна система. Операторите да свързват абонатите – но само след демонстрация на зелен сертификат.

Да се дезинфекцират всички чаши, чинии, столове, маси, салфетки, прибори и какво ли не още в заведенията. Едно минаване през доменна пещ ще стресира вирусите…

Да се забрани градския транспорт. Който иска – пътува с такси. При показване на зелен сертификат.

Който няма пари за такси – няма да пътува.

Същото се отнася до големите и малки магазини. Допускане вътре само по един клиент – със сертификат, шлем, комбинезон, ръкавици, ботуши…

Никакви срещи и разговори на четири или повече очи – без зелен сертификат, и, разбира се, под надзора на специалист.

Да се наказват строго всички бременни  жени, както и признаващите ролята си мъже – заради лични контакти без доказан и проверен зелен сертификат, както и нарушаване на социалното разстояние…

Да се създаде специален режим за жълтокафяв сертификат. Който да разрешава при специални случаи в тоалетните гражданите да бъдат освобождавани от тампоните в задния проход, за да могат да се разтоварят. Опасният вирус може да проникне през всяка дупка – затова: внимание! А неваксинираните да бъдат със запоени отвори – за да предпазим обществото от възможно приникване на заразата до белите дробове през секретни входове и изходи…

И – нащрек! Самият Бил Гейтст предупреди, че тази зараза ще намалява. Но после да чакаме други…

А той не приказва току-така и сдържа обещанията си…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Красе!
  • "Оранжево небето, оранжево морето, оранжева тревата, оранжев и градът..."
  • "Днес медицината толкова напредна, че за всеки лек намира болест" - подслушано някога от радио Београд.

    Каквото и да се случва, става ли въпрос за личен избор като религия, политика, в случая и ваксини, да не допускаме това да ни гневи. Имам сериозни близки антиваксъри от дв. Възраждане, с тях на такива теми не говорим. Кой ходи по протести, кой не ходи - личен проблем. Не можем да се скрием от света, да се опитваме поне да се приспособяваме към него.
  • Благодаря, Петре!
    Аз само се питам - бе, как години наред беше тихо, а после: СПИН, ебола, птичи грип, свински грип... ковид?
    Бил Гейтс наистина казал, че иде друга пандемия. Вярвам му...
    Шубето е голям страх, научихме в детската градина.
  • Няма да влизам в идеологически спорове,... Обаче, добрият резултат/ в случая борбата срещу К19 / идва с дисциплината и организацията на превантивните мерки,... а иначе сме побъркани от конспЕративни теории...
    малко шинайско - Веднъж един мъдър човек, нищо не казал,..времената били опасни , а събеседниците ненадеждни
  • Интересно, при мен е чисто, но на друг компютър видях тая запетайка пак на бялото...
    За него ще цитирам Хашек: " Животът не е школа за изтънчено поведение. Всеки си говори така, както може. Церемониал-майсторът д-р Гут не говори като кръчмаря Паливец от „При чашата“ и тоя роман не е ръководство за салонни обноски или научна книга, в която да намерите упътване с кои изрази можете да си служите в обществото. Той е само историческа картина на една определена епоха.

    Много правилно бе казано по някакъв случай, че добре възпитаният човек може да чете всичко. От това, което е естествено, се отвращават само най-големите мръсници и рафинирани простаци, които със своя най-жалък лъжеморал не виждат съдържанието, а се нахвърлят с възмущение срещу отделни думи.
    ова е само един малък пример какви говеда се раждат под слънцето.
  • Не знам защо хора като вас изпитват неистова потребност да пишат постоянно за фекалии, изхождания и други телесни функции, но трябва да знаете, че независимо дали ще ме режете, или не, вашето съчиненийце с жълто-кафяв клозетен оттенък, няма каквато и да била стойност. Това, което сте се опитал да кажете и напишете, би трябвало да звучи с много повече финес и ирония, с богат речник, с алюзии и метафори, за да си заслужава четенето. Но на вас просто ви липсват думи и изразни средства... И това ви го казвам най-добронамерено, за да имате реална представа за "творчеството" си....
  • Онани,
    бъди щастлив сам...
    Няма да режа - навред трябва да има кофа за специални нужди. С капак.
    А повтарянето на "халва" не я слага в устата, повтарянето на "простак" не прави другите като теб.
  • Благодаря, Смути, Надя, Ирен, Пепи, Валентине!
    Неуважаеми Анани,
    когато ни плашат с чували за трупове - ви харесва. Когато карат децата да плюят и им ровимкат в устата - не е простащина. Когато се присмеем над теориите на единомишлениците ви - простащина.
    Предпочитам да съм саркастичен простак, отколкото послушно теле или нагъл трол.
    Сменете си първата букна на О.
    При следващата поява при моя творба ще ви отрежа. Да не се тревожи нежната ви джендушица...
  • 👍
  • "В Норвегия по време на празниците ще бъде забранена консумацията на алкохол в ресторантите, баровете и хотелите, предаде ДПА. Правителството обяви, че мярката влиза в сила утре, първоначално за период от четири седмици.
    Целта е да се намалят социалните събирания в рамките на борбата срещу разпространението на новия коронавирусен вариант Омикрон."
    Мрежата не влиза в социалните събирания. Наздраве!
  • Смеем се ние, смеем се ама както е тръгнало от зелен сертификат към жълта звезда...
    П.п. Според мен пък добре ти се е получило.
  • А твоето, Анани е откровен буквализъм.
  • Знаеш мнението ми по въпроса, сенсей. Затова тук оставам без коментар.
  • Извинявай, Генек, но ти имаш ли китап, че да пишеш? Докато се смее човек летят пръски, има опасност от зарази. И ти стана опасен човек!
    И в сайта да се влиза само със зелени сертификати, че има хумор и опасност от всякакви зарази!!!
    Смях през сълзи, ама добре поне, че ни оставиха иронията.
Предложения
: ??:??