31.05.2011 г., 21:39 ч.

Здравей 

  Проза » Писма
990 1 2
1 мин за четене

 

 

 

 

 

 Любов ли е това?

Защо боли ме и горя?

 

 

Седя с химикал в ръка и лист хартия, за да мога да изразя по някакъв начин огромната си любов, която изпитвам. Два след полунощ е и не мога да заспя. Тишината е нахлула в стаята ми като неканен гост. Времето като че ли е спряло. Потъвам в мисли и разбирам, че ужасно много ми липсваш. Толкова дълго те чаках. Толкова дълго те търсих, че силата, с която се появи, ме омая до неузнаваемост. Ти си онзи страстен копнеж, за който винаги съм мечтала. Щастлива съм, че те има, но защо  боли. Нали уж любовта е велико и несравнимо чувство. Да, боли ме от любов. И само мисълта за онези малки глътки щастие ме кара да се усмихвам. И ще съм истински щастлива, ако знам, че и за теб е така. Или... може би любовта ми те плаши. Но аз те желая безрезервно. Не очаквам споделена любов (но все пак тайничко се  надявам).

 Само исках да знаеш за мен.

© Добромира Петкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря.Аз само исках да излея чувствата си,без той да научава естествено по тоя начин.
  • Не откривай така чувствата си, остави той да те открие!
Предложения
: ??:??