10.04.2007 г., 16:04 ч.

Здравей, море!  

  Проза
1130 0 17
1 мин за четене

Здравей, море!
Обичам да се връщам при теб. Ти ми даваш от своята енергия, споделяш с мен своите тревоги и ми пееш своите морски песни. Обичам да те слушам. Сядам на мокрия пясък и докосвам всяка твоя вълна. Чувам музиката и, която идва от неизвестното.
Връщам се всеки път при теб, когато съм тъжен. Защото и ти тъгуваш с моряците, когато не уловят своята риба. Тъгуваш и с моряшките семейства, когато водите ти хванат в своя вечен плен корабите.
Връщам се всеки път, когато съм щастлив. Знам, че и ти се радваш, когато даряваш хората с богатствата си. Защото знаеш, че мнозина разчитат на тебе. Радваш се на децата, които тичат радостно по плажа. Радваш се на хората, за които този миг понякога е пръв и единствен.
Връщам се всеки път, когато искам да бъда силен като теб. Защото твоята сила е огромна. Неведнъж си ни я показвало. И ни казваш, че с теб шега не бива. Такъв искам и аз да бъда. Силен като теб.
Връщам се при теб, защото искам да бъда и спокоен като теб. Защото и ти си спокойно, когато ние, хората не те гневим с глупавите си постъпки. Такъв искам да бъда и аз. Спокоен и справедлив. Да не се ядосвам на глупостта и завистта, на злобата човешка, а да я отминавам спокоен сякаш е празно нещо. Защото моят вътрешен мир е по-ценен от бурята в бездушието на някои.
Здравей, море!
Обичам те!
Но зная също, че и ти ме обичаш!

 

 

© Христо Костов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • То е толкова необятно и "сърцето му" е много голямо,така,че обича всички,вероятно!
    Поздрав,Ицо!
  • Поздрави от морето, Христо! Върни се скоро при него, защото и то те обича. И да не забравиш да се обадиш!
  • Не спирай да разказваш!Бях подпряла брадичка с двете си ръце и не исках да свършва...
  • Благодаря ти, Креми!!!
    Поздрави и усмивки за всички!!!
  • Разчувства ме...
    Прекрасно си го написал!
    Чувствата ни са взаимни!
    Поздрав!
  • Благодаря ви, момичета!!!
    Поздрави и усмивки на всички!!!
  • Ах,морето....тази зима става за плаж
    Поздрави ,Ице ...и аз обичам морето и неискам да се разделям от него!!!
    Много истински неща се казал в разказа си ,браво!!!
  • Много хубаво, Ице!
  • Да не се ядосвам на глупостта и завистта, на злобата човешка, а да я отминавам спокоен сякаш е празно нещо. Защото моят вътрешен мир е по-ценен от бурята в бездушието на някои.
    ...
    И колко искрена е обичта ти!
    Браво, Ице!
  • Благодаря ви, Ани и Жени!!!
    Винаги ме радват думите ви!!!
    Приятен и спокоен ден на всички!!!
  • Много ми хареса!
    И аз обичам морето!
    Със разказа си ми напомни да продължа разказът си "Среща с морето".
    Умееш да разказваш завладяващо Романтико!
  • Красив и нежен привет към морето ...
    Хареса ми, аз също го обичам

    Поздрав и усмивка.
  • Благодаря ти, Мери!!!
    Спокойна нощ на всички!!!
  • То е силно, защото завлича в дълбините и завистта, и злобата!
    То е гальовно и нежно към тези, които му вярват!
    Много ми хареса, Христо!
  • Благодаря ви, момичета!!!
    Аз също ви обичам и ще сте винаги в моето сърце!!!
    Приятна вечер на всички!!!
  • Ами, чакаме те!
    Поздрави от морето!
  • И аз обичам морето-не, обожавам го!!!И не мога без него!
    А иначе-това, което искаш от морето, го имаш -само трябва да го запазиш. Затова имаш толкова много приятели, които те уважават и обичат - и аз съм една от тях!
Предложения
: ??:??