Jan 1, 2008, 8:26 PM

Ако бях евродепутат  

  Essays
3553 0 1
2 мин reading

Да бъдеш евродепутат е една отговорност, която не всеки би могъл да поеме. Не е достатъчно само да си достоен член на своята партия. Трябва да си човек способен да вземе най-достойното решение и за своя народ. Да бъдеш евродепутат не означава само "да си на фотосесия из Европа". Да бъдеш евродепутат означава да вземаш отговорни политически решения и да си готов да поемеш  и върху себе си последствията от тях. Твоят глас  в Европейския Парламент може да е решаващ в драматичен момент на вземане на решение, засягащо всички нас, наричащи се "европейци".

Ако бях евродепутат никога нямаше да се държа като български депутат. Ако бях евродепутат нямаше да искам поста за пари и слава, а за да мога да представям достойно страната си. Ако бях евродепутат щях да се боря за и да защитавам националните интереси на народа и страната си с всеки мой глас, защото всяко решение в Европейския Парламент е и решение за моята родина България.

Днес всички български партии се надяват техният кандидат да спечели. Така искат да добият популярност, да заемат поредната висшестояща позиция и да замажат очите на българина и да го отклонят от реалността на суровия му живот. Организират се кампани да провокират нашия глас, да изберем този или онзи, пеят куп звезди от поп-фолк сцената. Но истината е, че на българина му е писнало от всичко. Омръзнала му е тази политическа игра. Тази манипулация и този смешен цирк, където целта е някой да облагодетелства себе си. Ето защо, хората не гласуват нито на избори за евродепутат, нито за избори за президент, кмет и т. н. В България "депутат" стана подигравателна и мръсна дума. Хората са отчаяни от наглостта на българските депутати. Докато ние мизерстваме и гладуваме, депутатите карат собствени автомобили за хиляди левове и извършват множество измами, ощетявайки народа си. Депутатът е член на Народното Събрание и би трябвало да е "лицето на демокрацията" за една страна. Каква демократичност само?! Затова, ако съм евродепутат, никога няма да се държа като български депутат в Европарламента. Не бих злоупотребявала със своето положение и бих участвала във вземането на решения, които ще са добри за бъдешето на моята страна България, както и цялата европейска общност. Крайно време е българският депутат да се представи достойно. Надявам се нашите бъдещи евродепутати не само да следват "партийната кауза" и да гледат да вземат каквото може  за себе си, а заставайки на тази отговорна позиция да защитават достойно името на България и интересите на изстрадалия български народ.

 

© Димана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Цялата ни трагедия идва от "да оцелеем по единично". Когато един обикновен човек реши да оцелява поединично, той може да открадне нещо, което е свързано с работното му място. Ако лекарят желае да "оцелее по единично", той си иска пари под масата. Е, ако не му дадат, най-много да умре някой. Но когато политиците решат "да оцелеят по единично", тогава се погубва цяла държава. И не си мисли, че са се трогнали от това, че не гласуваме. Напротив! Това на тях още повече им харесва... И мен ме е занимавала тази тема.
    Но ако се кандидатираш за евродепутат, ще гласувам за тебе.
Random works
: ??:??