Jan 21, 2020, 11:51 AM

Бурята 

  Essays » Phylosophy
964 0 4
1 мин reading

Днес беше дъждовен ден и, все пак той беше все така красив! Носеше аромата на дъжд и истории на различни личности! Дъжда тихо шумолеше, докато изведнъж светкавици не раздраха черното небе, съдадоха статично електричество. Имаше хора, които се изплашиха от тях, а други с интерес наблюдаваха това явление!

Само едно момиче остана сред тази буря, разпери ръце и се завъртя в кръг. Толкова бе погълната в себе си, че дори не и направи впечатление, че дрехите и бяха мокри. Тя се радваше на дъжда! В този момент, слънце прогони черните надвиснали облъци, слънчев лъч допря лицето на момичето! То се усмихна, все едно за първи път усеща топлината на светлината! След няколко минути на небето се изпъстри ново явление на природата, а именно дъгата, тя беше наситена с ярки цветове кой от кой по - прекрасен. Очите й заблестяха и за пореден път се удиви от красотата на природата! Тя погледна към хората с оживен поглед  им каза  - "Всеки миг, всяка секунда и всяка минута е Божий подарък на които трябва да се радваме с цялата си любов и отдаденост. Живота ни е точно, като дъждовната буря и ако устоим на всички препятсвия накрая ще се радваме на пожънатия плод! "

© Веселина Станишева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??