Aug 29, 2008, 2:32 PM

Цветето на моето желание 

  Essays » Personal
3271 0 3
2 мин reading

Мислели ли сте някога за своето сексуално желание като за цвете? Семето е било във Вас още при раждането Ви, после са се показали крехките стръкове, стеблото се е удължило и укрепнало, сред зелените листа са се появили първите пъпки и цветове… Дали Вашето цвете се радва на грижи в прекрасна градина, закача се с пчелите на слънчева полянка или пък е пораснало на някое не особено уютно място? Дали го задушават бурените на чувство за срам, за вина…

Много може да се разкаже – прекрасен образ, богата илюстрация!

Аз реших да си направя подобен експеримент, но цветето на моето желание ме изненада. То е водна лилия. Не успях да подтисна разочарованието си. Надявах се на пищен екзотичен цвят, обагрен дръзко, с почти абстрактни форми, с дебели месести венчелистчета, нахално щръкнали тичинки и упойващ мирис… Исках да се видя такава – неустоима, неповторима, запомняща се! А аз съм девствена бяла лилия, неподвижната царица на блатните води! Повеят на вятъра не може да привлече вниманието й, игрите на жабите не успяват да смутят покоя й… Величествена, тържествена… скучна!

Според древногръцката митология лилията е била нимфа, умряла от любовна мъка – тази представа не ме кара да се чувствам много добре. Още повече ме смущава информацията, че монаси и монахини са приемали семена и отвара от корените на моето цвете, за да се почувстват облекчени в спазването на обета си за въздържание. Във Франция имало израз за импотентните мъже, а именно, че са пили водата на лилия. Съкрушена съм! Немски легенди разказват, че лилиите се пазят от русалки, които отвличат в дълбините дръзналите да откъснат белия цвят плувци. Действително, веднъж оплел се в изключително здравите стебла на моето цвете, човек трудно може да се освободи и е факт, че някои романтични натури са ставали жертва на порива си към красотата. Тъжно!

Изпитвам искрено съчувствие към потенциалните удавници, пожелали да откъснат цветето на моето желание, умилени от нежните му цветове и аромат. Обречени са на импотентност и трайно обвързване в тихите и дълбоки води на женската ми природа. Дано нямат нищо против крякането на жабите!

© Ая All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • поздравления!
  • Благодаря!
    Sorbus, поласкана съм, че специалист се изказва положително за цветето ми Много се смях на твоите "Ботанически недоразумения". Подсети ме, че мога да добавя латинското име в описанието на лилията - Nymphaea alba.
    lovai.ma1, специални поздрави на адашката!
  • Навлизаш малко в моята територия! Не виждам защо водната лилия трябва да е нещо по-некрасиво от една магнолия, една роза или една орхидея. Водната лилия е едно много красиво цвете!... С прекрасни цветове - бели и нежни. Дори има и аромат. Много приятен при това. Не знам за разните му там митове и легенди, но ако наистина сравняваш сексуалността си с водна лилия, то тогава блазе му на този, който е запознат с нея!...
Random works
: ??:??