Feb 10, 2010, 2:10 PM

Да можеше да видиш света през моите очи... 

  Essays
3193 0 3
2 мин reading

Глупава ли съм да вярвам, че животът е прекрасен, и че все пак хората наистина могат да бъдат "ХОРА"?! Глупава ли съм да мисля, че всичката болка, която изпитваме, я изпитваме, за да ни се върне после с двойно повече щастие...?! Глупава ли съм да мисля, че светът и всички в него могат да бъдат много по-добри от това, което са..?! Че когато някой те нарани, след това може да осъзнае грешката си и да виждаш смисъла в прошката?!... Да мисля, че мечтите се сбъдват, стига да си ги пожелаеш малко по-силно... И да им дадеш начален тласък.. Глупава ли съм да искам да полетя, защото може би тогава забравяш всичко... Нищо не съществува и оставаш просто Ти... Сам със себе си... Глупава ли съм да си представям света като зелена полянка с разхождащи се зайчета и пеперудки по нея... И хиляди пъти тази представа да рухва... Но все още да вярвам, че може да бъде така... И да искам да е така... Глупава ли съм да си мисля, че хората могат да бъдат по-добри... И когато се опитвам да го обясня, да ми се присмиват... Толкова ли силно е станало желанието за превъзходство... Егоцентризъм... Егоизъм... И какво ли не, че понякога просто забравяш кой си всъщност и какъв трябва да бъдеш...?! Глупава ли съм всяка сутрин да се будя и да се надявам нещо от всичките лайна по тоя свят поне мъничко да са се променили към малко по-добро... Да мисля, че всеки може да прави добро, стига да го поиска... Има един филм "Предай нататък"... Когато направиш добро на някого... След това той прави същото на още 3-ма човека?! ГЛУПАВА ЛИ СЪМ да мисля, че това може да стане?! Понякога хората не осъзнават какво е болка... Какво е щастие... И каква е тяхната цена... Щастието е единственото нещо, което можеш да раздаваш, без да притежаваш... Понякога трябва да се замисляме за това... Защото все още има хора, които го оценяват! Глупава ли съм да си мисля, че хората се променят...?! Какъв е смисълът на всичко, ако поне едно нещо от всичко това не е вярно...?! А може би понякога е по-добре да си егоист и лицемер, за да не боли, когато осъзнаеш, че светът не е това, което ти се иска да бъде... Никога няма да порасна!!! Винаги ще си държа в мен детските мечти и надежди!!! И НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА МИ ГО ОТНЕМЕ!!! НИКОГА!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

© Валентина Карагьозова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??