Jul 12, 2009, 6:22 PM

Една неугасваща, но несподелена любов 

  Essays » Love
8676 0 23
2 мин reading

Любов... това безспорно е най-силното чувство - чувство, породило живота и разпръснало красота и радост по света .

Но дали любовта е винаги толкова голяма и дали винаги прави човека щастлив?

Е, не и ако е несподелена...

Случвало ли ти се е да не можеш да спиш, да ядеш и дори да помислиш за друго освен за човека, когото обичаш, да страдаш всеки ден и всяка вечер и да не можеш да спреш сълзите си?

Питал ли си се кога това ще свърши или кога любовта ти ще бъде споделена?

Мислил ли си дали човекът, за който даваш живота си, мисли за теб, дали и той скрито те обича...?

Мечтал ли си да сте заедно, да даваш всичко за него, но и той да дава всичко за теб и любовта ти?

Е, тези мисли, желания и неугасващи чувства прогориха дори малките парченца от разбитото ми сърце...

Болката за тази едностранна любов пресуши очите ми , ограби душата ми и направи нощите и дните ми без теб още по-празни и по-дълги...

Молех се и се трудех да получа дори само капчица от любовта ти, дори късче от леденото ти сърце, но не успях...

Сега се моля да почувстваш същото...

Любовта да стопли сърцето ти и да осъзнаеш колко много си загубил.

Искам да се разкаеш за пропуснатия шанс и да потърсиш нов... да ме обичаш така, както аз теб и да даваш всичко само за да ме видиш... също както аз.

Е, аз още те обичам, но, като всяко живо същество, имам инстинкт за самосъхранение и си взех поука.

Вече знам, че любовта е като огъня – можеш да се грееш на нея, но можеш и да се опариш...

И въпреки вродените ми чувства и страха от познатата болка, аз все още те обичам, все още давам всичко, за да си до мен и да ме обичаш повече от себе си...  Дано Господ чуе молитвите ми и те върне при мен, защото, където и да си, сърцето и мислите ми са с теб, а аз съм просто един разлагащ се труп.

L... Обичам те и, макар любовта ми да е несподелена, аз я ценя, защото без нея аз не живея, а просто съществувам! 

 

 

© Жана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • МНОГОЕ РЕАЛНО АС ГО ИСПИТВАМ В МОМЕНТА ИСЪМ ОБЛЯНА В СЪЛЗИ ЗАЩОТО Е НЕСПОДЕЛЕНА ЛЮБОВВВВВВВВ
  • Преживяла съм същото и мисля , че това , което си написала е искрено и много болезнено !
  • мерси .. свикнала съм на критика ама от такива които са по-добри от мен .. а и напоследък много отнесох и както личи в произведението само тва ми трябва както и да е . Колкото до любовта ми към въпросния човек тя е истинска и силна поне от моя страна нищо , че в момента страдам от нея !
  • мерси :*
  • Поздравления Жане много е хубаво
  • Еее най-накрая някой да оцени труда ми .. мерси много
  • Абе моя работа си е за какво ще ползвам сайта , така че си спестете коментарите
  • съмнявам се целта на сайта е да си публикуваш сърцераздирателното любовно писмо, едва ли това може да се нарече точно творчество все пак?
  • правете си тъпите забележки аз мисля , че мога да пиша и има и други хора , които мислят така за вас не ми пука ... ае и аз ви казвам чао0ооо
  • Що за агресия? Правим забележка, за да се научиш да пишеш, най-малкото. За да ме почувстваш по-близка, ти казвам: Ае, чао.
  • Айде моля те не сравнявай всички с теб чрез думите '' пределно интелектуално разложен уличен сувенир с минижуп '' .. Аз си знам защо съм го публикувала и повярвай не ми пука за вашето мнение . Качено е за да бъде прочетено от точно определен човек , който няма друг начин да го види .. Изобщо що тряа да давам обяснение ?! Качила съм го щото искам и съм решила , тва че за вас е боза не е мой проблем .. Лек ден !
  • Ххахахахаха, и като не ти пука, защо си го публикувала това чудо? Човек публикува текст, излага картина, организира си концерт, САМО и единствено ако иска да го видят, забележат, оценят? Иначе каква е логиката, след като можеш и сама да си го четеш на глас вкъщи и да му се възхищаваш на гениалния слог??? Хаахахахх...ама че проста мисъл. И за втори път, с утроен акцент, те съветвам да се научиш да се изразяваш и говориш, защото с това "кво", "кви" и особено "ае влачите", което дори не го знам що значи, правиш впечатление на пределно интелектуално разложен уличен сувенир с минижуп? Хахахахахахахахахахха
  • пф смях голям .. А дали ми пука кво мислите ? Ако си мислите , че ми пука кви ги пишете много сте сбъркали ае влачите !
  • А дали? :D хаха
  • а защо не ? Все пак мерси за критиките съжалявам не всички сме съвършени
  • Прекалено много въпросителни... дали, дали, дали, дали, дали...а дали?
  • ем да от сърце са , но не са писани от малко момиченце . И мога да говоря , ако написаното не е съобразено с всички норми и правила то не ме е грижа , защото не това е целта .. просто исках да изразя чувствата си , а не да се филмирам ...
  • Да, малките момиченца често пишат такива нещица, всички думички са общо взето едни и същи, но са си от сърце и моята скромна особа предпочита да ги окуражава
    Днес карах зад автомобил с У отгоре и прочетох интересен надпис отзад: "Благодаря за снизходителността - и ти си бил като мен". Че и сега така си мисля
  • Първо се научи да говориш, малката, сетне казвай кой да бяга...
  • браво на теб харесаха ми и двете произведения
  • ми като не ти е недей да го четеш пф ... такива като теб само могат да ми предизвикат алергия ... блаа ай бягай ...
  • Жанке невероятно е.Страхотно е
  • ОООООООООООООООоооооооо....наистина. Съвсем ужасно е! Пхахахахахахахахахахахахаха....Плача от скърб, сърцето ми се раздира. Каква драма само! КАква човешка, житейска драма! Нека всички нададем жалостив рев до Бога! Паххахахахахахахахахаха
Random works
: ??:??