Jan 17, 2011, 1:29 AM

Хората, които ни заслужават 

  Essays » Phylosophy
1864 1 3

                            Хората, които ни заслужават

 

    Казват, че, за да бъдем щастливи, трябва да се обграждаме само с хора, които ни заслужават, които са готови на всичко за нас, които се борят за нас, въпреки обстоятелствата. Истината често е друга. Истината е, че онези, които не ни заслужават, всъщност са нявсякъде около нас, дори най-близките ни.  Защо винаги обичаме хората, които не ни обичат? Заради самите тях или именно заради факта, че не ни заслужават... Обичаме ги въпреки всичко, обичаме ги, може би, защото усещаме, че имат нужда от нас. 

   Вероятно хората, които се нуждаят от нас, са хората, които истински ни заслужават.  Понякога тези, които не ни заслужават, са хората, които ни заслужават най-много.

© Хриси All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Наистина е малко объркващо в края...
  • Може би защото правим всичко за хората които обичаме и давайки им всичко без нищо да искаме ги правим егоисти...Може би трябва,когато даваме и да искаме...Аз имам същият проблем и все търся отговора...
  • Разсъжденият по този наистина много важен въпрос са много впечатляващи, но накрая като че ли е допуснато противоречие. Заслужава си обаче, да си зададем тези въпроси и да подлагаме на преоценка хората около себе си! Поздрав, Криси!
Random works
: ??:??