Apr 22, 2005, 9:19 PM

Идеалният европейски гражданин 

  Essays
2852 0 1
2 мин reading

    Идеалният европейски гражданин...Но има ли такъв? И ако да, какъв е?

    Според мен идеални хора няма...ако имаше, те нямаше да са хора, а богове. Мисля, че замисълът на понятието на т. нар. „идеален европейски гражданин” се състои в едно обединение на всички положителни качества, които притежават като цяло различните европейски нации.

    Трудно е да се вземат само хубавите черти от характера на различните народи, а още повече те да се обединят в който и да е човек, защото както вече казах идеални хора просто няма.

     За мен няма значение дали един човек е с черен, жълтеникав, червен или бял тен на кожата. Дали е християнин, будист, католик или изповядва някаква друга религия, а защо не и атеист. Няма значение дали е мъж или жена, хетеро, хомо или бисексуален/а. Дали е на пет, петнадесет или петдесет години. Дали е богат или беден. Дали се облича с дрехи за по 1000лв. или си купува дрехи втора ръка. Дали спи в легло от балдахин или на чердже на пода. Дали е слаб или дебел, нисък или висок. Дали е фен на футбола или предпочита голфа. Дали има Мерцедес или кара трабант и изобщо дали има кола. Дали е метал, рапър, пънкар или почитател на класическата музика. Дали е добър по математика или не. Дали е българин, германец, французин, испанец или ром. Не мога да кажа какъв трябва да е.Та „трябва” е толкова относително...А и коя съм аз? Просто обикновен тийнейджър. Човек е добре да бъде себе си, да отстоява себе си, позицията си, но и да умее да признава грешките си. Важното е да е  Човек с главно „Ч”...

    Идеален европейски гражданин според мен не съществува... Всички сме уникални сами по себе си затова и не можем да се сравняваме...Преди всичко трябва да сме ХОРА!!!

    Макар и различни ние сме обединени около обща кауза, а именно да направим света в по-приветливо място за живеене.

© Теодора All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • това и аз го ползвам за това го одобрявам но есето не е доразвито среден 3 не се сърди просто мнение иначе се справяш добре продължавай с размислите така трябва


    Преди всичко трябва да сме ХОРА!!!

    Макар и различни ние сме обединени около обща кауза, а именно да направим света в по-приветливо място за живеене.
Random works
: ??:??