Apr 5, 2007, 5:52 PM

ЖИВОТЪТ, КАКЪВТО Е (миниатюра) 

  Essays
1945 0 16
 

(миниатюра)


Сред книжните цветя лежеше и една червена роза. Но никой не и  обърна особено внимание.

Защото те всичките бяха мъртви...

© Вили Тодоров All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Докосващо ...

    Поздрав и усмивка.
  • Не зная, Мойра! Според мен не е заразна! Просто една страна, подробност от живота! Втората му страна! Нали Ян и Ин са едно цяло!
    Благодаря, че ме четете!
  • Мъртви...
    това е заразно Вили - мъртвост-ТА...
    хубава миниатюра! Много хубава!
  • Благодаря още веднъж, но нека, ако искате - да пренесем своя разговор някога в ICQ. Зная, че ще има какво да науча от всички вас! Убеден съм! Приятна вечер!
  • Вили, за теб имам впечатлението, че си безкрайно чувствителен и деликатен човек! Всичко, което е около нас е способно да ни нарани. Всичко! рози сме, някой червени, някои черни, други сиви - някои с претенции да са Винаги бели. Все едно - още сме в градината на света. В танца на цветята. Какъвто и да е той, дори стъпките да ни се спъват, дори някой да избързва, Нека танцуваме заедно! Та дори и да ни настъпват!
  • Страхотно е...наистина е удивително как с толкова малко думи, човек може да бъде накаран да се замисли.... 6 от мен...впечатляващо...
  • Защо поне Вили? Не смяташ ли, че има смисъл да пишеш? Не смяташ ли, че има мислещи хора?
  • На Изток казват: "Животът не е добър или лош,той е подробен".Тогава да забелязваме повече подробности! Благодаря, че сте го прочели!Много ценя и това, че сте се замислили! Значи поне това е имало смисъл да напиша!
  • Вили, нека красивото бъде забележимо сред грозния пейзаж, нека живото цъфти на фона на угасналото, нека доброто бъде крясък на фона на злобното шушукане. Благодаря ти, че с толкова малко думи, постави толкова много размисъл.
  • Да ти си Вили, но аз имам нюх към тези, в които "дишат" души! А ти определено си Жива душа!
    имам и повод да го твърдя!
  • Благодаря! Но не зная дали си права! Защото аз винаги съм искал да бъда единствено такъв, какъвто съм. Да бъда само Вили!
  • душевност имаш, богата!
  • Благодаря, че сте го забелязали и прочели!
    Венец, не е стих, а само почувствана малка подробност в нашия живот! Без претенции за каквото и да е друго! Благодаря, на всички, които са го прочели!
  • Много е хубаво!!! Поздрави, Вили!!!
  • Не харесвам мъртви цветя!
    Няма кой да ми се усмихва!
    Хареса ми!
  • Това ми хареса!
Random works
: ??:??