Oct 19, 2008, 12:26 PM

Какво е лукс? 

  Essays
3138 1 3

Луксът е нещо, което човек иска да притежава, нещо, което няма. За всеки един човек луксът е различен. За едни луксът е нова кола, дрешка или някоя мебел. За други луксът е един час свободно време. Това са хора, които имат всичко, но нямат най-важното - време с любимите хора. Дори това време да са шейсет минути, минути на щастие.

 За мен луксът бяха едни ръкавици, които видях в един от онези скъпи магазини. Тогава ми се стори много смешно, защото се бях впечатлила от едни най-обикновени ръкавици. Нищо особено. Но за мен това беше лукса, да притежавам тези бели, нищо и никакви ръкавици. И това беше странно. После, като успях да си ги купя, се почувствах за миг малко по-значима от това, което бях всъщност. Тогава за миг си помислих, че от тук нататък мога да постигна своите цели, каквито и да са те.

Сега за мен понятието лукс означава да имаш хубаво семейство, работа и най-вече - добри приятели. Защото аз съм на мнение, че всичко друго може да ти бъде в излишък (въпреки че не е хубаво), но трябва да имаш верни и добри приятели!

© Александрина All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Абсолютно съм съгласен с идеята ти.

    Само едно малко допълнение.
    Според мен има още едни неща без които не можем.
    Тях не бива да превръщаме в лукс за себе си.
    Това са уменията и вещите, които ни помагат да изразим себе си.
    Нещата, които дават живот на дарбите ни.
    Творците "отделят от залъка си" да си купят бои, инструменти ...
    И да не сме чак като тях, поне трябва да го имаме "на ум".
    Иначе живота си минава и от нас не остава нищо.
  • Не му обръщай внимание на Господин Енергиен Вампир. Ако влезеш в спор с него, рискуваш да му доставиш удоволствие. Той това и иска. Да спори с някого, да го обиждат и да обижда.
    Харесва ми написаното от тебе! Така или иначе, луксът е свързан с пари. Повечето пари, означават повече лукс. А повечето лукс, означава повече суета...
    Парите са слуги, когато са средство и господари, когато са цел.
  • Малеее...Господ да ми е на помощ да изразя всичко, което мисля като те гледам и чета този текст. Хахахахаххаха...Един съвет...моля те...слез в Тартара, хахаха....ще донесеш голямо облекчение на всички ни...
Random works
: ??:??