Jan 4, 2007, 1:53 PM

Какво е любовта.... 

  Essays
11421 0 6
1 мин reading

 Какво е любовта... Какво ли не даваме за нея - мечтите си, вярата си, сърцата си...
Любовта е тази, която ни кара да жертваме себе си в името на онова така бленувано щастие. Любовта ни помага да опознаем себе си, вярно е, но и често въобще не можем да се познаем. Любовта е онова чувство, което ни завлича във вихара си от желания, а след това ни захвърля като останки от корабокруширал кораб...
    Не искам да говоря за онази красива, истинска, споделена любов. Ще те запозная с любовта, която често пъти ние не виждаме - любовта, която се крие понякога само в един единствен поглед, изпълнен с толкова желания, че чак е трудно да си представим как едно малко сърце би могло да ги изпитва... Любовта, която живее може би точно до нас на съседната улица, любовта, която ни гледа от съседния чин, която съществува, за да е близо до нас и да ни дава надежда завинаги и по всяко време... Но, НЕ - ние ще отминем тази любов, ще я отхвърлим - разбира се, срам ни е, че някой може да обича, а ние стоим и чакаме рицаря на бял кон... Хм, сякаш той ще ни направи щастливи... Хайде, народе, побързай - погледни на отсрещната страна, подари една усмивка на човека до теб, имай смелостта да заобичаш, за да няма нужда някой да ти казва какво е любовта...


П.С.Аз нямах тази смелост... И все още чакам рицаря на бял кон...
 

 

 

© Сабина Савова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • "П.С.Аз нямах тази смелост... И все още чакам рицаря на бял кон..."

    Аз имах смелоста но пак нищо не стана и така.....
  • Ето ме!
    Сега остава само да ме намериш докато аз търся белия кон (:
  • Ти ли ще бъдеш'Знаеш че се бъзикам нали?Мерси за коментара..Усмивки..чао
  • и този рицар ще се появи!
  • Благодаря на всички!Знаеш ли,Боги,поех риска ,срещнах човека,а след това го загубих..От страх и гордост...По-лошо от тези две неща няма!Поздрави
  • На мен есето ти ме хареса и ми въздейства много,но...защо не го разшириш и да поговориш малко и за Несподелената Любов?И аз имам есе за Любовта,но...ще го напиша тук някой друг път.Оценката ми е ясна..6!
Random works
: ??:??