Apr 5, 2007, 8:52 PM

Какво е това...Любов? 

  Essays
3188 0 8
1 мин reading

Какво е? Може би състояние на ума, което не иска да приеме реалността?
Живеейки в измислен свят, изпълнен с надежди... Влюбеният губи себе си...
Забравя кой е и се отдава на "избраника си"...
А защо? За да задоволи физическите си нужди? Надали...
Да обичаш... Значи да се бориш.
Да обичаш... Значи да се научиш да прощаваш.
Да обичаш... Значи да го правиш, без да чакаш същото в замяна.
Да обичаш... Значи да си готов да жертваш живота си за другия.
Да обичаш... Значи да се довериш на човека отсреща... Да го оставиш да те
нарани, знаейки, че няма да го стори...
Уви, тази любов е на изчезване. Всички предпочитат мимолетното, незначимото...
Защо?! От страх може би...?
А защо всички се кълнат в любов, като след това твърдят, че я няма вече...
Та нали любовта е вечна?
За завършек ще кажа... Благословени са тези, които могат да обичат истински!




ПП:
Да, знам, че е пълно с клишета... Но може би трябваше някой да ги събере в едно,
защото всичките са верни? Поне за мен е така...

© Ем All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • аз пък мисля, че не е нужна тирада от клиширани изрази, за да се изрази любовта. има само една дума за нея:всичко. не критикувам конкретното произведение, защото като цяло е добре оформено, но обикновено разсъждаването по всевечните въпроси води до субективни отговори.
  • Да,Александра,Любовта е вечна-вътре във всички нас,всеки я има, но много,много надълбоко,и всеки я чувства отвреме на време,но по- често тя,се появява във отрицателни образи,а, ние ги отхвърляме плашим се от тях,и чрез страха,болката,натрупана във нас от тях в паметта,егото ни,все не можем да видим,разпознаем,разберем истинският й лик отдолу...
    Поздрав!
  • Много на място казано всичко,и чесно казано събрала си най-важното на едно място,и както знаеш аз обичам да усещам творбите,а ти вкарваш чувство в своите това ми харесва,всяко произведение написано с чувство става добре.
    "Да обичаш... Значи да се довериш на човека отсреща... Да го оставиш да те нарани, знаейки, че няма да го стори..."
  • Вили,надеждата не е необходима ако си се докоснал до "другият",вътре в себе си вече...надеждата е илюзията че другият е "oтвън" и затова е необходима...
  • Вили,прав си=)
  • Преди време имах друг повод да го напиша! Затова извинявайте за повторението, но това е най-краткото определение за това необятно чувство, което някога някъде ми казаха. "Любовта е надеждата, че можеш да докоснеш щастието с помощта на друг човек!"
    Виждате ли, колко е истинско това съчетание на Любов, Надежда, Докосване, Другия човек? И това ми беше казано не от християнин по религия! Приятен ден на всички!
  • Много ми харесва и съм на 100% съгласна с теб!Жалко е ,че малко хора мислят така
  • Много хора говорят неща,които всъщност не ги мислят,а други пък ги е страх да си отворят съзнанието за реалността-Любов!
Random works
: ??:??