Не плачи - никой няма да те съжали!
Не се моли - никой няма да те спаси!
....................................................
Какво ще ни спаси? - Глупавата порядъчност на всекидневието?
Утехата в паралелни светове?...
... Или безсмислените мечти, които знаем, че никога няма сбъднем?...
Кога разбираш,че си остарял? - Когато престанеш да се бориш...
Когато останеш в миналото...
Когато съжалението ти се превърне в
начин на живот.
За какво живееш? - За любов? За какво? - За да се мразиш по-малко...
За пари? За какво?- Да ядеш повече?... Да пиеш повече?... За да се опиташ да придадеш на живота си ценност, която знаеш, че той не заслужава.
Как точно умираме? - Всеки ден по малко, това е част от живота...
Глупави въпроси... излишни въпроси... това не са нито дълбините, които можем да достигнем, нито висините, които можем да изкачим...
... Това са хилави драсканици на хора, които мислят, че са Велики в самотата си, че дребните им извратености ги правят Гении... но се заблуждават! Те не знаят какво е страдание - Истинско страдание... такова, което те убива, но така че да не умреш... Те познават само глупавите "драми" на личния си безпорядък... Остават си същата паплач. Със същите консуматорски пориви, които наричат "Цели" - евфемизъм на всяка политика, на всяко общество... Никой няма нужда от поредния сериен продукт на социалната индустрия...
© Мирослава All rights reserved.