Apr 24, 2007, 4:35 PM

Какво всъщност е любовта??? Познаваме ли я така, както ние си мислим? 

  Essays
1384 0 1
2 мин reading
  Какво представлява любовта? Какво всъщност е това? Любовта започва с прегръдка, расте с целувка и завършва със сълзи. Любовта е нещо много хубаво. Чувство, което всеки изпитва към някой. Има няколко начина, по които можеш да обичаш: има любов между родители и деца, между мъж и жена, между приятели...
  Когато се влюбиш, забравяш всичко около себе си -родители, семейството, приятелите, училището... Мислиш си, че това момче или момиче е идеалното за теб, че е най-важното, че няма никой друг около теб и всичко се върти само между вас. Но всъщност това е едно от хиляди. Има толкова много други момчета и момичета. Не е казано, ако не се получи точно с това, че всичко за теб е свършило, да се затвориш в себе си и да се чудиш как да се изолираш от останалите, да си втълпяваш в главата само лоши неща. Няма смисъл от такива неща, с един ако не се получи, има втори, трети... животът продължава и те чакат още много.
  Трябва да гледаме само напред и никога да не се връщаме назад. Не трябва да забравяме другите около нас, които може би имат нужда от нас, от нашето приятелство, любов.
  Всеки един от нас може да бъде известно време без половинка, но без приятели, семейство, без да сме обградени от тези, които ни обичат, все едно сме в "АДА". Семейството и приятелите винаги трябва  да са на първо място. Винаги първо да мислим за тях, а след това за всичко останало.
  По принцип, някой като се влюби, е винаги заедно с половинката си, "летят из облаците" и изведнъж "туп"... всичко свърши, приказката за тях вече е свършила. Те са вече сами, без приятели. Но не винаги всичко свършва като в приказка... в приказките краят винаги е "HAPPY", а в  живота не всичко е хубаво, в повечето случаи всичко завършва с "SAD". Понякога много късно човек осъзнава какво е направил, какво е загубил. Всичко е свършило и нищо не може да се промени, за всичко е прекалено късно. Животът не е кино лента, да си връщаш някои неща по колкото пъти искаш... Всичко идва и си заминава. Имаш само един шанс, много рядко някой може да получи втори, но това никога няма да бъде както първият път!
  Животът е един, затова си го изживей както искаш, но внимавай да не нараняваш хората, които обичаш и които те обичат, за да не те нараняват и те. Когато една любов си отиде, боли много, но не си струва да страдаш много, защото след нея идва друга и животът продължава!!! :)

© Нансена Стоянова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • така е.Първите дни или седмици ще ти е гадно,но после трябва да се вземеш в ръце...
Random works
: ??:??