Jun 21, 2009, 8:54 PM

Какво значи животът ми без теб ? 

  Essays
4643 1 4
1 мин reading

Научих се без да гледам - да те виждам... Без да слушам - да те чувам... Научих се през сълзи да се смея... Да търся, докато те намеря... Научих се на много неща и научих, че без теб не мога да живея... Знаеш ли какво е да жертваш всичко, в което си вярвал, да забравиш достойнството си и да нарушиш принципите си заради един-единствен човек? Знаеш ли какво е да обичаш един човек, но не просто да го обичаш, а да изгаряш за него? Знаеш ли какво е да ти е отнето всичко което имаш, а ти да породължаваш да даваш още и още... без да получаваш това, което искаш в замяна? Знаеш ли какво е да си се раздал до такава степен, че да не ти е останало нищичко? Знаеш ли какво е да заспиваш и да се будиш с мисълта за един-единствен човек, който е безразличен към теб? Знаеш ли какво е да се усмихваш, а вътрешно да плачеш и душата ти да крещи от болка? Знаеш ли какво е да знаеш, че си изплакал всичките си сълзи, но в моменти на самота да има още и още? Знаеш ли какво е да пиеш от сълзите си и да се давиш в горчилката? Знаеш ли какво е да си наранен до такава степен, че да нямаш сили да плачеш с глас, а безмълвно да ридаеш, да се задушаваш, да се гърчиш и да се вкопчваш в себе си? Знаеш ли какво е да живееш за мига, когато той ще е до теб, а през останалото време да си разкъсана от ревност, тъга и болка? Знаеш ли какво е да забиеш нокти в кожата си, за да усетиш собствената си болка? Знаеш ли какво е да докосваш и да усещаш празнината под пръстите си? Знаеш ли какво е да умреш заедно с една любов? Знаеш ли какво е да ти разбият сърцето?

Май не знаеш, защото, ако знаеше, нямаше да ми причиняваш тази безкрайна болка...

© Мария Йорданова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • strahotno e
  • много силно... въздействащо ... градирано... неподправено... истинско... Поздавления!!!
  • Това не е обич, нито любов. Да обичаш е да даваш без да губиш нищо, да следваш принципите и достойнството си, а не да ги жертваш. Да обичаш е да не искаш (споко, последното никой смъртен не го може). Описаното обаче не е и смъртна обич, какво е не знам.
  • "Знаеш ли какво е да си се раздал до такава степен, че да не ти е останало нищичко? Знаеш ли какво е да заспиваш и да се будиш с мисълта за един-единствен човек, който е безразличен към теб?"
    Много силни чувства... Невероятно е!
Random works
: ??:??