Jun 10, 2006, 12:13 PM

Кумец е това, не е шега работа!? 

  Essays
2005 0 6
2 мин reading

 

 

В трета книга на “Диагностика на кармата” Лазарев посочва че “Колкото е по-съвършена системата, толкова е по-силна нейната тенденция да се изолира от света и да се ориентира само към себе си” (с.4), което идва да покаже, че българинът може да си живее, изолиран от света, неограничено дълго време, неподвластен на никакви негови закони и закономерности. След 1989г. моят сънародник беше готов да се интегрира към света, но му казаха да изчака и той веднага се съгласи. След това му казаха, че ще го закачат за Европейския Съюз, макар и да не е много сигурно, а ако все пак му бъде оказана такава милост, положението му само ще се утежни, но на българинът вече такива шеги не му правеха впечатление. Преди няколко години един американски дипломат, напускайки страната ни, реши да бъде откровен и призна, че никой не може да разбере какво става в тази страна. А работата е съвсем проста и е свързана със слагане на зимнината…Цяла година нашенецът се блъска и сложи ли туршийките, никой не може да го помръдне за нищо на света. И системата му е идеална, защото се разпростира до съседите, с които само се поздравява, но щом дойде вечерта, ела да видиш веселби, ела да видиш живот, ела да видиш добросъседски взаимоотношения! Но за да се стабилизира, българинът направи необходимото – допусна света при себе си, като своя противоположност и свое отрицание, за да го накара да се чуди и диви на жизнеността му. А какво му предложи светът? Цялата своя помия –немотия, но и разкош за уравновесяване на системата, проституция, наркомания, престъпност във всички разновидности, отчуждаване на собствеността от нейните създатели, префинени форми на робството, в това число и търговия с хора…Но всичко това са известни неща и няма защо да си губим времето да ги повтаряме. Остава загадка откъде блика това спокойствие у българина, че мре с такава очарователна усмивка на уста?! Една от догадките е, че успокоението е нахлуло в душите на българите от момента, в който всички разбраха, че Бог е българин. А издигането на Мойсей за Цар на боговете, след което, благодарение на очарователната Лъки, той се въздигна до нормален простосмъртен, постави нещата на мястото им – лумпенизираното и безмозъчно човечество има вече свой нормален представител като модел за своето по-нататъшно развитие. Този факт красноречиво говори, че българите са водещата нация в света, която може да си стои в изолация, а събуждащотото се човечество ще трябва да подава заявките си да се интегрира с нашата страна. И защо мислите? Защото хората искат да се научат да обичат. Вярно е, че търговията с женска плът не е спряла, но все повече хора от “златния милиард” искат да разберат какво е това любов. И точно тук започва интересното, но ще ме извините, защото кумецът ми идва на гости и емоцията ми се преориентира към мезетата и наздравиците…Кумец е това, не е шега работа!?

 

 

 

 

© Валери Рибаров All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Много добре Валери, и тук се третира успешно темата за изгубената любов и национално самосъзнание, ако щеш и в интеграция ,както казваше еди мой колега спортист ,абе да си ги биеме и на европийско ниво-аз те разбирам напълно.
  • Здравей, Романтик!
    виждаш ли как стоят нещата? Каниш кумеца на гости и още не сте нарязали салатата и светът се интересува: Абе, какво става? Тези там за какво ли си говорят? По колко ли са изпили? Ама, кумецът ще остане ли да преспи? Краткият отговор е, че питието ни още се студи!
    Поздрав!
  • Здравей, Валери!!!
    Искам да отговоря на на един въпрос, зададен и от Катя. Защо не ни разбират чуждоземците? Ами много просто, скрили са се зад високите огради на тяхните посолства, с охрани и камери, и не питат. Да излезнат на улицата, в град или село по избор и ще получат най-изчерпателната информация абсолютно за всичко.Всеизвестно е, че нашенеца е спец и компетент по всичко.
    И в рамките на шегата - колко изпи кумеца?
    Защота и аз, като кумец хич не нося, но и кума е взел де не може. Пие две бързи и е капо. Пада като талпа и гледа в точка.
    Приятен ден!!!
  • Здравей, Светослав! Ела да ударим по едно...

    Поздрав!
  • Здравей, Екатерина!
    Впечатлява ме сериозността на твоите коментари, което може да даде добри резултати.
    1.Светът се глобализира, той не се интегрира! Глобализацията е процес на установяване на американските военни бази по цялата Планета. Когато това завърши, ще започне и интегрирането, но тогава вероятно ще се намерят нови средства за бавене на този процес.
    2. За да ни разберат чужденците, трябва ние да се разберем помежду си, което значи да се формира национално отговорна интелигенция, която да отстоява националния интерес.Сега държавата функционира като администрация, но не и като център за отстояване на националния интерес.
    3. Исторически българинът не обръща внимание на своите управленци, защото те тотално са го забравили.Затова мъдростта на българина е особена, свързана със способността му да оцелява. Сега обаче, цената на тази криза е жестока - отиват си разочаровани поксоленията, които изградиха новия свят.
    4.България се интегрира успешно към световния деградационен процес.
    5.Отдавна не сме се срещали, а иначе е познавач на питиетата.
    Да! Но ще трябва да свършвам, за да не ме чака Кумеца!
    Поздрав!
  • Здравей,Мо!
    Засягаш болезнени проблеми за интегрираща се България,във вътрешен и по-глобален аспект.
    1.Сигурна ли е интеграцията ни?
    2.Защо,аджеба,не ни разбират чуждоземците?
    3.На какво се крепи самовглъбеното спокойствие на средностатистическия българин?
    4.За проституцията,за продажбата на човешка стока...
    5.Колко ще може да изпие кумеца?
    Поздрав!Кога ще е продължението?
Random works
: ??:??