Кой елемент от системата нарушава Равновесието ми? Парите? Приятелите? Постиженията? А може би Любовта? Нещо не е наред. А може би нищо не е наред. Не се оплаквам. Но трябва да разбера какво не е наред. Не е нужно да стигна пак до дъното, за да го осъзная. Понякога - а може би винаги - тази моя крайностност ме убива. Нарушава ми вътрешното спокойствие. А ако дам израз на всичките си емоции и в плача или вика си, започна да изричам болките си? Дали няма точно в тази крайност да намеря отговора на въпросите си? Винаги съм била на този принцип - да давам израз на емоциите и чувствата си, като следвам импулсите си. Това ме прави щастлива в Щастието си и щастлива в Болката си. Това ме кара да се чувствам истинска. И ме обичат истинските хора - ценителите на първичното, неподправеното, чистото и невинното. Но не го показвам на всеки. Отново следвам интуицията си. Поглеждам те в очите и виждам света ти. Поглеждам света през твоите очи. Ако ми хареса, ще ти покажа себе си и моя свят. Грешах много пъти. Всички грешим. Обичах много. Сега обичам повече от много. Болеше ме много. И винаги ще ме боли много. Не се оплаквам. Ще продължа да търся и изледвам. Някъде там ме чака моята Истина. Понякога, колкото повече ме боли, толкова повече обичам. "Обичаме някого, защото ни обича такива, каквито сме."(Лари Уингет) Себевлюбени и егоистични сме. Но какво от това? Важното е, че обичаме! А точно там е Равновесието - в даването и получаването на любов. Загуби ли се връзката и баланса между тях, започваме духовно да пропадаме до появата на поредната меланхолия, депресия, апатия. В Любовта е спасението ни, за това като стигнем до такова състояние, най-доброто което можем да направим за себе си, е да намерим някой, който наистина ни обича. Той не е един човек. А може и изобщо да не го открием в човек в дадения момент. Равновесната Любов=Щастието :)
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.