Jul 18, 2017, 4:56 PM

Любов без секс 

  Essays
1883 2 1
4 мин reading

Сексът е хубаво нещо, любовта е страхотно нещо, а двете заедно, ами те са неочаквано добра комбинация. Друг е въпросът доколко могат да съществуват поотделно. Любовта честно казано - истинската любов е само детската любов! Неподправена и чиста, само децата могат да изразяват себе си, само те мога да отдават цялото си сърце, защото само те не са очукани от живота. Именно тези “детинщини” са нещото, което трябва да търсим. Защо влюбените се държат като деца? Гонят се смеят се, мечтаят, точно в това е същността на любовта според мен, а не в срещите, в странните погледи, във външността, когато си с един човек, най-важното е той да е най-вече твой приятел. Тогава къде в тази хармонична картина на платоничната любов се включва секса? Ами едно от нещата, които различават любимия и “просто приятеля” (фраза, която толкова често се споменава, че е чудно, защо още има такива, които не могат да разберат смисъла й или пък ако го разберат се държат все едно са открили топлата вода), е че няма физическо привличане. Но какво различава нагона от любовта? Това, че за да обичаш един човек, ти не само си го представяш без блуза, а си спомняш най-малко цвета на очите му. Да можеш да го познаеш на улицата, без да се налага да се съблича и да застава в хоризонтално положение, за да може си го спомниш. Да се отдадеш на един човек или някой да ти се отдаде от биологична гледна точка е лесно, бум-бам-прас (да не говорим,че в тази възраст е и… краткотрайно). Но за хубавите неща се чака. Когато дойде момента, ще се усети. Защо повечето момчета не се влюбват в курви (става дума за истинските курви, тези които са готови,да дадат телата си на всеки)? Вярно, когато полугола мадама с перхидролено руса коса мине покрай тях те неволно поглеждат, но дали си мислят “тя е голямата ми любов” А истината е, че от секс не може да се гради любов. Неизменно когато си достатъчно време с един човек идва момент, в вече може да му се отдадеш,но ако само с отваряне на краката можеше да задържиш някой до себе си, то тогава всеки щеше да има перфектната връзка, нали? Не искаш, когато те попитат, какво прави гаджето, единственото, което да ти идва на ум да е “ами непрекъснато правим секс, навсякъде”, а когато те попитат какво знаеш за него, да можеш да изредиш всичките му марки бельо и да направиш пълен разбор на интимната му прическа, но да си нямаш и представа коя зодия е, какво обича или не да хапва, да пие (не, не това го помниш май беше водка или джин, всъщност беше доста пиян/а тогава, но ако се замислиш,ще се сетиш). Да очакваш от секса да ви сплоти или да заздрави връзката ви е все едно да се опиташ да угасиш огън със слама, ако си с един човек само заради гореспоменатото бум-бам-прас по-добре си купи вибратор, поне няма да отнема от времето ти, а един батерии са по-скъпи от романтична позьорска вечеря на свещи, която цели само да се добереш до заветните минути страст. Да зарежеш някой само защото не иска да ти “пусне” е сигурен признак, че чувствата ви не са като преди. А секса, за да поддържаш интерес, това е все едно пациент да иде на зъболекар, който да му поправя здравите зъби, но не и този, който го боли и да се надява пациента да се връща в неговия кабинет, защото вижте има интерес на кой ли опит доктора ще уцели. Въобще какъв е извода - секс без любов има и любов без секс има, до един момент, в които двамата вече са готови да го направят и подчертавам и двамата! Нямаш право да принуждаваш някой да спи с теб и ако наистина държиш на него, дори няма да ти хрумне да го направиш. Понякога точно липсата на секс потвърждава и затвърждава отношенията. Замисли се - дали ако спрете да го правите с гаджето, примерно кажеш му, че имаш някакъв проблем и не ти е до секс (не става въпрос за 1 или 2 дни, а да речем месец два, дори година) отношенията ви ще се запазят? Не казвам да го правиш, а да се замислиш и да си отговориш сам за себе си. Сега, вярно е, че има някои, които няма да погледнат на чисто платоничната ви връзка добре и незнайно защо дали от завист или от личното си ограничено виждане ще започнат да пускат хапливи коментари и клюки, но да не мислиш, че ако правите секс, това ще им затвори устите? Секса е част от общуването, плод на любовта, но не е основен компонент. Затова ако само се забавляваш с него, или манипулираш с него, тогава просто на този етап се откажи от любовта. Защото честно казано мен и красивите обувки на високи токове ме възбуждат, но не мисля, че с тях ще можем да съградим здрава връзка… Затова хората са си го казали “правете любов”, а не просто чукайте се, нали? Вече ставам вулгарна, така че мисля, че е време да спра, всеки сам решава какво да прави с тялото и душата си, но запомнете, че физическа рана заздравява, но душевна може да остане да кърви докато не ви доведе до края, затова не разрешавайте на някой, който мислите, че ви обича да ви я нанесе, защото ако наистина е така той не би го направил, не би ви накарат да поставите под въпрос себе си.
 

© Ponichka All rights reserved.

Примирението не е да се приемаш такъв какъвто си и да не искаш да се промениш, а да се промениш, защото някой друг го иска.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Любовта изисква време за проверка.Сексът е механично удоволствие.
Random works
: ??:??