Feb 23, 2020, 7:13 AM

Любовни тактики 

  Essays
1595 0 4
2 мин reading

​Щастието и любовта са едни от най-обсъжданите теми още от древността. Всеки човек в даден момент от живота си е страдал от любов. Едни по-малко, други повече. Почти всички знаят какво е усещането да ти разбият сърцето, да те предадат и да те отхвърлят. Може би няма по-ужасно чувство. И това страдание го има от както я има и любовта и човека. И може би е най-важното нещо, върху което трябва да мислим. Когато мине много време и чувството отмине, почти всеки човек гледа на това минало различно. В повечето случаи се чуди "как съм могъл да бъда толкова глупав". На мен обаче ми е интересно нещо друго. Много хора са на мнение, че когато накараш човека от среща да страда, да ревнува, той те заобичва още повече. И повечето от тези мнения, са на хора, смятащи себе си за интелигентни. В действителнист е така, но е хубаво да се замислим "кои са тези хора", които се влюбват по този начин. При кои хора тази тактика работи?  Според мен тази тактика работи при хора, които не обичат себе си. Всеки уважаващ себе си човек би си тръгнал на секундата щом се отнесат зле с него. Това е и причината този тип хора да се оплакват от партньорите, с които са. Само хората, които нямат характер и себеуважение остават в подобна ситуация, хлътват до ушите и стават едни просяци на любов, затривайки още повече себе си. А човекът отсреща се наслаждава на това, хранейки своето его. Но това любов ли е? Единият не обича себе си, а другият го измъчва, за да задоволи егото си. Цялата работа от страх и желание да го притежава, да и/му е в кърпа вързан. Колко гадно само звучи. Много хора са се оплели в подобни заблуди. Мислейки за това, не смятам себе си за някакъв философ. Всъщност самият аз съм минал през всички тези роли и съм се уморил от тях. За мен всичко това е един урок и тест, който живота има за теб и за мен поуката от него е, че човек трябва да обича и уважава себе си над всичко и никога да не продължава да търпи подобно отношение. Да преценява добре хората и да не бърза да се обвързва, докато не срещне точно този човек, който ще обича себе си, ще обича човека до себе си и тяхната любов ще се крепи на взаимно уважение.

© Калоян All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Е, значи ми остава още една година - Супер
  • Надявам се, че не :D не ми трябват повече
  • Някъде бях прочел, че през първата половина на живота, човек трупа комплекси и психологически травми, а през останалата част се опитва да се отърве от тях. Има нещо вярно в тези думи, но може би има и начин и да се преодолеят. Предпочитам да вярвам във второто.
  • Да, хич даже. Всъщност хората, които го правят се страхуват от много неща, а и може би преди това някой се е държал с тях така. По-скоро си мисля, че е на принципа хапи, за да не те охапят. Истината е, че за да се отвориш трябва да си абсолютно луд и смел. Когато си в млада възраст и не си се опарвал много е лесно, втурваш се с главата напред и каквото стане. Но в един момент винаги си имаш едно на ум. Може би затова и на повечето хора след 30 им е трудно да се обвържат.
Random works
: ??:??