Jan 15, 2014, 9:52 PM

Любовта в нас 

  Essays » Love
2020 0 0
2 мин reading

Какво е любовта? Любовта е най-сладката болка на света. Любовта е единственото нещо, от което имаме нужда през целия си живот. Тя е чувството на привързаност и грижа. Тя е нещо изключително, нещо красиво и различно. Разбира се, всеки човек има различно мнение за любовта. За едни тя е привързаността, която се създава между двама души. За други задълбочаване на приятелството, безусловна от даденост или желанието да предпазиш човека до себе си. Трудно е да се даде точно определение за любовта, за да я разберете, то вие трябва да я почувствате. Хората казват,че всичко от което се нуждаем е любов. В това има  известна доза истина. Всъщност любовта крие невероятна мощ. Тя е силата на самото ни съществуване. Всеки един от нас се е появил на бял свят  именно заради любовта, заради влюбените двойки, които създават семейства. Любовта е способна на толкова много неща, всъщност тя е и много непредсказуема. Или ще ни направи безумно щастливи и ще ни накара да полетим в облаците, или ще ни разруши и ще ни направи безкрайно нещастни. Любовта ни прави богати с неща, които материално не може да ни даде. Срещнете ли някой човек, когото не обичате, намерете една добра черта в него и за тази именно черта го обикнете... 

  Най вълнуващото нещо в живота на всеки един от нас е магията на първата любов. Първото влюбване не прилича на нещо, което ни е познато или можем да си представим, независимо какво са ни разказвали тези, които са преминали през това. То е съвсем нещо ново и интересно за нас, то е като едно приключение, за което ние някак си винаги сме готови да поемем. 

Преживяното ни оставя дълбок спомен и отпечатък в нашата душа, който ще живее вечно. Лично аз все още не съм усетила трепета на първата любов, но я очаквам с нетърпение, но дали тя ще дойте при мен с гръм и трясък или ще пристъпи плахо и тихо, това не знам. Както или кога ще дойде тя е без значение.

Важното е, че все пак тя ще живее вътре в мен, а и не само, тя живее и във всеки един от нас и  ще е там вечно, защото извън любовта човек не може да живее, ще се задуши. Всички несъобразности, анормалности и страдания в живота произтичат от факта, че човек е излязъл от средата на Божията любов. Истинският живот е в тази Любов. И дължината на вашия живот, вашето щастие и култура зависят от тази среда на любовта. 

© Ивета Лукова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??