Mar 26, 2011, 11:19 AM

Мечти и реалност 

  Essays » Students
22337 2 0
2 мин reading


  

  Често хората си задават разни въпроси, свързани с мечтите и реалността. Едни хора живеят в свят, пълен с мечти, други - в мрачната реалност.

  Но какво, всъщност бих, избрала аз? Да живея в свят на реалност или в свят, пълен с мечти? Лично аз мисля, че е по-добре да живеем в реалността, но си имаме и нашето право и да помечтаем. Мечтите могат да бъдат невъзможни и възможни, но често те биват невъзможни. Докато в реалността човек гледа реалистично на нещата, той ги приема такива, каквито са и приема реалността такава, каквато е. Според мен по-добре е да живеем в света на реалността, защото не можем винаги да сме заблудени и да си мечтаем за неща, които никога няма да се сбъднат и за мечти, които няма как да осъществим.

    Всеки човек си има своите цели в живота. Някои хора се борят да сбъднат мечтите си, ако са осъществими, а други приемат реалността и живеят в тази мрачна реалност. А тази реалност не винаги е лоша, зависи в каква среда се намираш. Аз също, като всеки човек, обичам да мечтая, но понякога разбирам, че тези мои мечти няма как да станат реалност, просто - колкото и да се боря - те няма как да се сбъднат. Точно поради тези причини аз предпочитам да живея в реалността. Тя може да е мрачна, да не е прекрасна, но все пак е по-добре да знам каква е истината, отколкото да се заблуждавам, че някога моите мечти ще се сбъднат.

  Е, да, не всеки ще се съгласи с мен. Но все пак, ако погледнете правопропорционално на нещата, ще разберете, че съм права. Аз също имам мечти, които може би ще се сбъднат занапред, защото не са ми толкова невъзможни. Честно казано, от една страна реалността е тясно свързана и с мечтите. Не се противопоставят чак толкова. Мечтите понякога са зависими от реалността. Когато мечтите могат да се сбъднат, те всъщност са в реалността.

   Вие сами избирате как да си живеете живота. Дали да сте в реалността или в света на мечтите. Никой не може да ви казва какво да избирате. Сами  преценявате кое да изберете.

© Габриела Ганчева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??