May 8, 2008, 10:31 PM

Мисля за Теб 

  Essays » Love
4082 1 2
1 мин reading

Знаеш ли, че си мисля за теб всяка вечер преди да заспя? И се случва вълшебство - сънувам прекрасни сънища с романтични истории, в които ти си главната героиня. Преодоляваме хиляди приключения, укротяваме зли магьосници и диви зверове, пием жива вода и накрая откриваме съкровището - любовта!

Желая те от първия ден, в който те видях и всеки ден те желая все по-силно и по-силно. Твоята свенлива усмивка възпламенява непотушими огньове в сърцето ми. Гласът ти ме кара да летя, носен като от вълшебна мелодия, която се разтваря в безкрая... Ти ме даряваш с удоволствие, което не може да се опише с думи, което е извън човешките сетива, което е извън нашето съществуване!

Ти си като жалеян огън в студена зимна нощ, с който искам да посрещна вечността.

Ти си като огненочервена роза, която разцъфва само веднъж в градината.

Ти си като богиня, като Афродита, която щедро дарява с любов.

От теб извират цветни реки:

Цветът на косите ти ме потапя в непрогледна нощ, в която двамата се любим, отдадени на милиарди фантазии.

Червеното на устните ти ме изгаря безпощадно като огън.

Бялото на зъбите ти разпръсква перли по цялото ми тяло в сладка болка.


Пъстрото на очите ти ме потапя в горещо огнено кафе, което ме разтапя като захар.

Не мога да откъсна погледа си от теб, стоя безпомощен и хипнотизиран, оглупял от любов.

Нима думите са способни да опишат твоята красота? Нима могат да проникнат дълбоко в твоите тайни на жена?

Кой ще е щастливецът, който ще премине дверите на твоя рай, които си заключила с тежък катинар!?

Каква е твоята мистериозна сила, която ме прави слаб и откровен, и шепнещ за любов, и открит за твоите стрели, и разтреперан, и страхлив да не би да ме отхвърлиш, и силен за хиляда армии, и способен да нарушавам правила, закони, стига ти да го поискаш!?

Прегърни ме с огнени ръце!

Целувай ме!

Изпий ме и не оставяй ни капка нектар!

Извикай ме със зова на сирена и аз ще те последвам на морското дъно!

© Стефан Христов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??