Научи се да бъдеш себе си, да обичаш дори тогава, когато никой не те поглежда, защото когато любовта живее в теб, тя се излъчва в пространството и преобразява живота ти, а ти се превращаш в слънце за всеки, но запомни че дори и слънцето има места, които не огрява. НЕ МОЖЕМ НАВСЯКЪДЕ ДА ОГРЕЕМ, НЕ МОЖЕ ДА ЖИВЕЕМ ЗАРАДИ НЯКАКВИ ОГРАНИЧЕНИЯ, КОИТО НИ КАРАТ ДА СТРАДАМЕ ЗАРАДИ ДРУГИТЕ. ТРЯБВА ДА СЕ НАУЧИМ ДА ЖИВЕЕМ ЗАРАДИ СЕБЕ СЕ, ЗАЩОТО БОГ НИ Е ДАЛ СВОБОДНА ВОЛЯ И САМО НИЕ ОТГОВАРЯМЕ ЗА СЕБЕ СИ, НИКОЙ ДРУГ. Всеки прави грешки и всеки може да ги оправи, обвиненията само ни мъчат, а когато се научим да управляваме живота си, разбираме, че това което не ни убива ни прави по-силни. Силен е този, който живее тук и сега. Миналото си е минало, ако мислим за него, ставаме негови роби. Времето е илюзия, която свършва тогава, когато се научим да живеем сега. ЖИВЕЙ ВСЕКИ ДЕН, КАТО ПОСЛЕДЕН, ЗАЩОТО ДОРИ ДЕНЯТ СЕ СТРАХУВА ЗА СЕБЕ СИ ПРЕД СЪЗДАТЕЛЯ СИ! УРОЦИТЕ СА ТЕЗИ, КОИТО НИ ПРАВЯТ МЪДРИ И НИ ИЗДИГАТ НАД МАТЕРИЯТА, А ВСЕКИ УРОК НОСИ СТРАДАНИЕ, ЗАЩОТО САМО ТО ТЕ КАРА ДА РАЗБЕРЕШ УРОКА НЕ С УМА, А СЪС СЪРЦЕТО СИ!
Уроците носят толкова страдание колкото преди това сме се съпротвлявали на тях.И не е задъжлително по принцип човек да страда от това,което учи-истината е че когато имаме наистина тази хармония между ум и сърце нашите преживявания винаги са нещо добро защото резонират с тях по закона на съответствията и тогава не толкова научаваме това което преди това ни е било трудно да приемем,колкото това че усвояваме това което ни съответства.Много си прав за времето- недей го забравя никога!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.