Jun 24, 2012, 6:00 PM

Нещо за казване 

  Essays » Others
1521 0 3
1 мин reading

***
В живота често допускаме грешките си по една проста причина –
постъпваме не според логиката на ситуациите и събитията, а според субективната си представа за тази логика. Но притиснати до стената в критичен момент, спираме да мислим логично и действаме интуитивно. И тогава постъпките ни обикновено са правилни.

***
Поетът Димитър Миланов, лека му пръст, твърдеше, че мобифонът е изобретение на дявола. Заради това не носеше със себе си такова устройство. Сигурен съм, че и там, където е сега, той няма телефон. И някога, когато реша нещо да му кажа, ще трябва да се поразходя до горе и да му го река лично.

***
Дори да си най-великият поет или белетрист, след десетата или двадесетата публикувана от теб творба, или просто след известно време, читателската ти публика естествено намалява. Започваш да се терзаеш и да си мислиш най-лошото – че таланът ти се е изхабил и че музата се е сбогувала с теб завинаги. Причината обикновено е другаде – просто читателят се е преситил - не от теб, а от писанията ти: колкото и да е хубава една манджа, не би искал да ти я сервират всеки ден, нали?
Тогава смени жанра. Или още по лесно – потърси нова публика.

© Владимир Виденов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??