Mar 11, 2008, 8:00 AM

Несподелена Любов 

  Essays » Personal
9445 0 7
1 мин reading

Казват, че любовта е най-великото чувство на света. Тя ти дава сила да се бориш с несгодите в живота. Надежда, че всичко ще се оправи, колкото и да не се вижда светлина в тъмния тунел. Дава ти криле, с които да полетиш към един по-красив свят. Но понякога не всичко се случва така, както се надяваш и така, както би искал. Човек може да бъде толкова близо, а всъщност толкова далеч от теб, както и толкова далеч, а толкова близо и дълбоко в сърцето ти. Не винаги пътищатата на любовта са осеяни с мед и рози. Понякога те са мрачни и самотни, светлините им отслабват и накрая загасват. Да копнееш за някой, а той да не може да ти отвърне със същото, това може би е най-голямото наказание на неземното чувство любов. Да си лягаш всяка нощ с неговото лице в свойте мисли, да се будиш и да искаш да срещнеш очите му, да се прегърнете силно, а него да го няма, да е някаде там по широкия свят и дори да не мисли в момента за теб. Любовта е най-прекрасното и най-болезненото чувство, което човек може да изпитва, затова понякога се налага не само да се бориш за нея, а дори и против нея. Да се опиташ да забравиш всички тези чувства, всички красиви емоции, които мислейки за другия се зараждат в теб. Да се бориш, но дали ще успееш, това зависи само от времето и от самия теб и силата на чувствата, които са се заровили дълбоко в сърцето ти.


Посветено на...

© Радослав Янчев All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • БОЛИ УЖАСНО
  • отврътителна е любовта когато е несподелена.Преживявам го и ти съчувствам!
  • За втори път ви оправям произведението и вие отново го саморедактирате с много грешки. Следващия път ще бъде изтрито.
  • Извинявам се , за безотговорното си отношение.Ще се постарая вече да не пускам произведения без да съм ги проверил няколко пъти за правописни грешки.
  • скъпо момче, непременно се запиши на курс за ограмотяване и правопис. до тогава произведения като днешното ти няма да бъдат публикувани!
  • Да така е!Любовта наистина е най-прекрасното и най-болезненото чувство, особено когато в началото е била споделена и после се е превърнала в несподелена Наистина боли много, когато обичаш някого, но знаеш, че никога няма да бъдеш с този човек...
  • много точно написано и вярно знам какво е някои да е до теб и да е на хиляди километри не го пожелавам на никои защото наистина е гадно
Random works
: ??:??