Aug 1, 2021, 10:03 PM

Ново начало 

  Essays » Phylosophy
1327 1 15
1 мин reading

Животът е пътешествие, в което всички участваме по един или друг начин. Част от нас са авантюристи, откриватели, които го пият на големи глътки и с видима наслада. Част от нас са заели ролята на обслужващ персонал на борда на кораба и не смеят да излязат на горната палуба, където са повечето пътници. А гледката определено си струва! Защото пътища има много – и навън, и навътре…

Благодарна и благословена се чувствам, поемайки за пореден път към неизвестното – там, където ме чакат несбъднатите ми мечти.

 

Life is a journey and we are all travelers. Some of us are adventurers, pioneers who take it in big chunks and with obvious pleasure. Others have chosen for some reason to play the part of servers and caretakers on board of the ship of life and do not even dare to get to the deck where most of us are and enjoy the spectacular view. It is definitely worth it! Because there are many paths, many routes – out in the world as well as within us …

Today I feel grateful and blessed and excited about the unknown – the place where my most sacred dreams are awaiting me.

© Ива Котине All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Вальо - що объркан? Нов член - нова начало!
  • И аз така си го усещам 🙃. Благодаря!
  • Понякога чуждите думи са ми помагали са разбера хаоса в себе си. Споделянето на моите думи е подтиквано от тази идея. И от надеждата, че могат да зарадват някого... Но ето че отново се взимам на сериозно, а всъщност не е нужно. Благодаря, че се отбихте и споделихте. Ще ви очаквам пак.
  • Защо за начинаещи? Знаеш ли колко автори има с издадени книги и ред участия и награди от литературни конкурси?
    И тука повечето са заради възможността за споделяне със себеподобни, които дават авторските страници с коментарите.
  • ИВ и аз нямам регистрация в други сайтове, даже спрях да посещавам и ФБ,... а тук наистина малко се прекалява с изискванията, дали заради 30те лева,..но свикнахкакто казах, чета всичко без поезия, и когато не коментирам , не значи, че не съм го прочел...Така е всеки сайт си има своите почитатели, но идеята ми беше, че тук е за '' начинаещи '', а не да се прехвърлят неща от други сайтове...За мен конкретно тук е за забавление, а не търсене на изява,...закъсняло хоби, бих казал
  • Не е късно некомпетентно да се намеся,... НЕ всички тук са изявени творци, просто тропаме клавиатурата за собствено удоволствие, но все по-често попадам на линкове към....., значи на едно място не са ви удостоили с внимание и бързате линка да е тук, да не би да сме пропуснали във ФБ, или друг сайт... Ами не е честно според мен,.. защо да четем вече публикувани неща,.. Оплюхте ме нали
  • Здравейте на всички! Благодаря ви за откровенията, толкова много ме зарадвахте – от години си търся подобно местинце, където да споделям думите си. И предполагам като всеки автор – да разбера как се приемат те. Нито личната ми страничка, нито няколкото опита във Фейсбук бяха удовлетворителни за мен в това отношение (страницата на цитирания езиков клуб също е мое дело). Но ви открих и съм наистина благодарна – днес успях да погледна на „есето“ си под малко по друг ъгъл и си давам сметка, че примахвайки личните преживявания и разсъждения съм му отнела усещането за уязвимост и автентичност. Надявам се следващата ми прозаична творба да ви допадне повече... Колкото до жирафчето – то сякаш казва: „Ето ме и мен!“. Създава ми едно закачливо, щуро настроение. И ми напомня да не се взимам прекалено на сериозно.
  • А това дори не е точно есе
    Но да не нападаме авторката. Авторско е и всички ние си качваме нашите и не до там успешни творби.
  • Ааа, разбирам. В случаите, в които се среща на няколко места и неподписано, да. Пита се ребром. И аз бих.
    Не ми се дава оценка на есето. Хич не ги обичам тези есета. Все някви такива парадни, напътстващи и балонени, все едно че авторът е измислил и топлата, и студената вода, и четиритактовия двигател едновременно. Тенкю.
    Колкото до упоменатите клишета, аз също предпочитам това, което се мисли за едно произведение, да се казва под него. Така е честно. А не да се носят във въздуха някакви изпускания, че колко (видите ли) масова посредственост и бездарие се навъдило по тези ширини, а няколко богоизбрани се тюхкат как хем не им понася, но хем пък кълват до откат всичкия тросък.
    Ма то тъй, за да не се изпуска човек в ефир, трябва и задник да има. Не мекица. Жалко, че нас, дето си казваме, ни разбират погрешно.
    Извинявам се за това лирическо отклонение.
  • Иринакис (Ирина Колева) - защото във фейса е качено като мото на някакъв езиков клуб. А от там клишета бол. Явно си е на котине
    И новото начало ще го свържа с нов език - още едно богатство, да не мисля за клишетата в широкия смисъл
  • А защо се подлъгахте, че е взаимствано? Обикновено се крадат и плагиатстват шедьоври.....
  • Не се съмнявам, че е авторско. Но е безкрайно банално.
  • Бл, хубав ден!
  • Скъпа Пепи, благодаря за вниманието и отделеното време. Имам обаче и един съвет - проверявайте си източниците на информация. Оригиналът е публикуван най-напред ето тук https://kotine.com/402-2/. Приятно четене!
  • Животът е пътешествие, в което... - Езиков клуб Randomly
    https://hi-in.facebook.com › randomly.kotine › videos › ️-...
    Животът е пътешествие, в което всички участваме по един или друг начин. Част от нас са авантюристи, откриватели, които го пият на големи глътки и с.
    ___________________________________________

    Това пък от фейса довлечено.
    Какви са тия фейкове, само влачите от мрежата?
Random works
: ??:??