May 26, 2009, 11:12 PM

Няма грозни жени 

  Essays » Personal
2919 0 12
2 мин reading

Всеки ден срещаме жени, различни жени; без да искаме понякога ги категоризираме, а може би сме повлияни от нечие мнение, от установени правила и канони. Непрекъснато се стремим да се впишем в определени норми – като външност, дори и като поведение. Килограми, прическа, грим, тоалети... Модните тенденции са закони... С лекота определяме даден човек като грозен, само защото не отговаря на общоприетата визия.

Какво всъщност значи някой да е красив? Да, знаем за съотношението, разстоянията между очите, до устата, брадичката и т.н. Но колко хора отговарят на този канон? - Кристи Търлингтън?! А колко имат мерки 90-60-90? – Наоми Кембъл! Всички останали грозни ли са? Да, това е доста крайно. Но наистина понякога присъдата е жестока... Особено ако видим двойка и тя не е особено привлекателна, но е с гадже; задаваме си въпроси: как е възможно? Аз изглеждам толкова по- добре, а съм сама? С какво тя е по-добра от мен?... Дори и да попитате някой приятел – мъж, ще ви отговори, че тя е... грозноватичка. Преди време ми бяха разказали една история: едно момче отишло войник и непрекъснато гледал снимката на любимата си; казвал, че е най-прекрасната, че я обича... Един ден показал снимката на началника си, а той казал: „И ти си влюбен в тая грозотия?”; тогава войникът отговорил: „Началник, казваш така, защото не можеш да я видиш с моите очи...” 

Както каза една моя приятелка, възможно е просто човек да харесва това, което вижда и с което е свикнал; може да се дължи на традиции, етническа принадлежност, националност.  А може би наистина е въпрос на виждане, на вкус... И ако е вярно твърдението, че всеки има нещо красиво в себе си, само трябва да имаме очи да го видим.

Друг е въпросът, че има жени, които не правят минимални усилия или действия, за да изглеждат добре. Някои държат на естественото и смятат, че няма нищо по-красиво от това. Не биха сложили червило или лак на ноктите. И... о, ужас, някои дори не си махат ... мустаците. Не! Не! Това не е до красиво или грозно. Това е немарливост! Не бих искала да съм крайна, но това е липса на самоуважение. Дори си мисля, че такива жени се мразят; мразят и това, че са жени... Наистина ли е така? Надявам се, че не! А може би има някой до тях, който ги харесва точно такива?!

Преди време прочетох нещо и то гласеше: „Няма грозни жени, има такива, които не могат да бъдат оценени!”...  

© Мария Петрова-Йордано All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Милене, вярно, че е маркетинг, но е приятен за гледане!
    Валя, да си влюбен и да си обичан... Как човек да не разцъфне и да не е неотразим!
    Хобит, разбира се, че всяко време си има своя идеал - не само за външна красота...
    Благодаря за мненията! Поздрави!
  • Няма грозни жени. а за тези, които се чудят зашо са сами ще кажа - За всеки влак си има пътници.
    А разбиранията на човека за "красиво" непрекъснато се менят, а и всеки си разбирания вкус. Просто не бива да униваме за глупости.
  • Когато си влюбен, си красив... това е истината... когато раздаваш любов, независимо по какъв повод, независимо към кого - излъчваш едно особено сияние, една топлина и тя се забелязва от всекиго.... поне от позиция на годините мисля, чеимам правото да го кажа
  • Аз пък съм чувал, че няма грозни жени, има малко алкохол :> Нелепо и естетвено се шегувам.
    А, и да - 90-60-90 не е красота, а маркетинг.
    Поздрав
  • Белла, това не го пожелавам на никого! Поздрави
    Ивайло, благодаря за мнението! Бонусите са хубао нещо. Но не може само бонуси... Поздрави!
  • Няма грозни жени, ама мъже без въображение! Има привлекателни и по-малко привлекателни. Поздравления за позицията, относно: всяка жена трябва (и мъжете) да положи поне малко усилия, за да изглежда красива ( а онова, което е дал Бог е винаги бонус! Ваше Благородие
  • Благодаря на всички , че взехте отношение! Когато една жена /или мъж/ е стойностна, тя е и прекрасна. За съжаление има такива, които наблягат на външния вид, а забравят за "съдържанието"; има и такива, които не се поглеждат в огледалото и компенсират със съдържание. Тук /както за всичко/ отново важи правилото за "златната среда". Много обичам сентенциите и сега се сетих за една по този повод: "Да оставим красивите жени на мъжете без въображение!" Поздрави!
  • Красотата е относително нещо, така че в този смисъл грозни жени наистина няма. Всяка тенджара си намира похлупака, както казват. А иначе е най - важно една жена да има чар, той е способен да неглежира не до там добрият изглед.
    А тези мерки са ги измислили дизайнерите. Аз лично нямам нищо против размер 100-50-90, така че не унивайте ако сте извън стандарта. Нестандартното е по - готино.
  • хахах...упс!!
  • Има грозни за мен и за теб, Белла . Но идеята е , че за всеки влак си има пътници... т.е. може някой да не ни харесва , но в о4ите на друг да е ОК!!Особено ако е от друга националност със специфични, народностни идеали за красота, които нямат нищо общо с настоящия модел за красота. По тази логика и грозни мъже няма
  • Всъщност ти си го казала. Не ценят женското в себе си. Подтискат го. И тогава са грозни...
  • има логика в написаното.. но все пак искам да съм
    от красивите...поздрав
Random works
: ??:??