Dec 5, 2010, 12:08 PM

Откровения 

  Essays » Personal
2512 0 3

The work is not suitable for people under 18 years of age.

2 мин reading

    Понякога имам чувството, че съм като попивателна гъба. Попивам, после ме цедят, я курви, я приятели (приятели). Не че съм лош. Между другото, се казвам Симеон и съм... Симеон. Висок съм 1.90, тежа 60-59 кг (не мога да го определя). Като съм на кеф, съм по-слаб, а не мога да видя логика в това, смятам, че би трябвало да е обратното. Живея сам. Мама замина със сестра ми за София. Там тя работи на две работи и се чука с един тип, дето заеква. Сестра ми е по-малка от мен. Тя е на 13 години и е прекрасно дете. Не съм я виждал от 4 месеца. Не ми се обажда и аз не ù се обаждам. Смятам, че така е по-добре. Не знам защо така става. Може би, когато хората са разделени, е по-добре да не се чуват по телефона, защото като си говорят по него, си казват някои тъпи неща от ежедневието си, които отегчават, а и изобщо не интересуват човека, който ги слуша (попива). Като стана въпрос за попиване, днес направо ми е*аха майката. Прибирам се с такси до нас и шофьорът не спря да ми разправя за това, колко е зле всичко.

Викам му:

- Знам. Ама аз кво да направя?

- Имигрирай - ми вика той, докато взема завоя на кръговото, свит в една много малка количка, a той е към 2 метра, и изглежда като макак, дето е наврян в кафез за заек. Казвам макак не случайно. Агресивно копеле...

- Окрадоха ни скапаната държавица комунистите. Трябват ни още двайсе години, докато се оправим. Това правителство... и т.н.

- Стига, че няма да мога да спя.

- Не ти и трябва да спиш. Има хора, дето спят по цял живот, ходят да работят, е*ат, пият, серат, купуват си банани и мандарини от промоции, гледат телевизия и си мислят, че са будни, а всъщност спят като буби.

- Мисля, че аз май спадам към тази категория. Липсват ми само телевизията, мандарините и честото е*ане.

- Заеби е*ането - ми вика таксиметрото – Ти си мислиш, че не е*еш достатъчно,  ама ти си пряк участник в него. Само дето не си от страната на активния в половия акт.

- ОК.

- Учил съм за икономист - ми вика той.

- Ама се отказах, щото нямах пари да продължа в университета.

- И?

- И кво? Не виждаш ли? Карам някви малки задници като тебе, за да не умра от  глад.

- Разбирам.

- Ти учиш ли нещо ?

- Да.

- Завърши и имигрирай.

- Ше го имам предвид...

 

 

© Симеон All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • хехе посмях се малко, това в коя област на България се е развило с таксито ?
  • благодаря ти
  • ох,искрено се смях на описанието на "бубите",евала много готин текст...
Random works
: ??:??