Mar 23, 2010, 10:52 PM

Погребах я! Съвсем наскоро 

  Essays
2761 4 12
1 мин reading

Погребах я! Съвсем наскоро

 

And I’m grindin’ til I’m tired
They say "You ain’t grindin’ til you tired"
So I’m grindin’ with my eyes wide

Looking to find а way through the day

A light for the night…*

 

 Парализа!

 Пълна, тотална, повсеместна!

 Всяка фибра в мен крещи до скъсване, все по-често устните остават анемично стиснати.

 Бялото тяло нагло ме изкушава - с презрение. Да го докосна, да нанеса върху него своите малки знаци, татуировчици и символи, да го пожелая – пак.

 Пряко себе си, през себе си – не мога!

 Ръката стои като отсечена, вече дори не трепери. А листът си остава непорочно бял.

 Атеистът се превръща в псевдобудист. Вече използвам  себевглеждане, себеусъвършенстване, себесношаване и други себе-техники и въпреки това...

 Умирам!

 Не мога да пиша...

 Толкова много за казване, но някак мълчаливо – без думи... А те засядат все по-дълбоко в мен и като рак се впиват в плътта ми. Не искат да излизат и се налага да ги чегъртам – с гърлото на счупена бутилка.

 И когато успея да ги повърна, са безформени и кухи. Къси, изчистени фрази, недопускащи двусмислици. Нетърсещи смисъл, по-бързи от куршуми, рикоширащи и безмилостно отекващи в главата ми. Летящи остриета от леден вятър, преминаващи през нечие... сърце. Бледи, сиво-синкави кървящи думи, разстреляни от многоточия, пришити с тирета, с вкус на горчива морска пяна... Експресия на чувства, изразена с удивителни.

 Погребах я! Съвсем наскоро. Музата де...

 Как е възможно това ли?   

 Застрелях я. Лично – без угризения!

 По нейна молба!

 Скитала много по тоя живот и някъде, някой ù казал, че  уморените коне ги убиват...

 Дали?

 

 *The Game ft. Lil Wayne – My life

 

 Мъча се, докато се уморя,

 Казват: „не се мъчиш, докато не си се уморил”.

 И ето, мъча се с широко отворени очи,

 Опитвайки се да намеря път през деня,

 Светлина в нощта...

© Филип Филипов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??