Apr 13, 2010, 10:22 PM

Попитай ме 

  Essays » Others
1592 1 0
2 мин reading

 

 Попитай ме, попитай ме дали вярвам в бога!

Да, да аз вярвам, вярвам, че там горе над нас има някой, който седи и ни гледа. Наблюдава ни и се чуди как понякога някой може да е толкова лош, а друг толкова добър, как някой е толкова алчен, а друг толкова скромен и себераздаващ, как един човек е готов да жертва себе си за друг, а някой е готов да жертва някого за себе си!

Не съм безгрешна… не винаги съм добра, не винаги съм скромна и отзивчива, рядко съм готова да жертвам себе си за друг! Но се опитвам,опитвам се да бъда по-добър човек, искам да променя света, опитвам се. Помагам колкото се може повече на хората около мен, също така и на непознатите, защото колкото повече общувам с хората, все повече се убеждавам, че не сме толкова лоши, че не сме толкова алчни, нито толкова завистливи и продажни! Но сега не си мислете, че аз живея в някакъв измислен розов свят, в който всичко е цветя и пеперуди, аз живея в реалността. И макар че медиите и учените постоянно разгласяват, че хората стават все по-лоши, аз не мисля така, аз съм оптимист!

Ако можех да поговоря с Бог, щях да го попитам с какво го разочароват хората и бих се постарала да премахна това разочарование! Но, хора, един човек не може да промени всички, затова ти, да, точно ти, който четеш това, опитай се да станеш по-добър човек, промени се към по-добро! Подай ръка на безпомощния, купи топла супа на бездомния, помогни на старицата да пресече улицата… направи нещо малко!  Да, ти си една малка частица от човечеството, но ако всяка частица, всеки малък човек се промени към по-добро, то тогава, повярвай, животът ще е по-лесен…! И не забравяй, ти си една частица, но най-важната! Промени себе си, промени света!

Ти ли ще направиш първата крачка!?!

© Лиляна Чохлева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??