Feb 14, 2008, 10:21 PM

Поредният свети Валентин 

  Essays
3072 0 4
 

Поредният свети Валентин - червени балони навсякъде, всички са така щастливи, вярно, че и аз този път съм една от тези, които имат с кой да празнуват празника; вярно, че всичко за мен беше за първи път - първата роза, която ми подариха, първото момче, за първи път се почувствах щастлива, но какво от това, всичко е мъгла; всичко рано или късно ще свърши, какво остава накрая, само спомена от красивата роза и спомена как си се почувствала тогава.

© Елена Драгнева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Живей за мига и не мисли за после. Не предполагай( гадай) какво ще стане след ден-два, месец, година - радвай се на това което имаш днес,а то другото само ще се нареди.
  • И на мен ми беше за пръв път,само че не почувствах нищо осбено,всичко е толкоа повърхностно и нагласено ...
  • не,не,не,не мисли за после,никога не мисли за после,важното е сега)))
  • Ти не държиш ли на човека, с когото си сега? Защо не мислиш за настоящия момент и не се отдадеш изцяло на щастливите мигове, а се тормозиш с мисли за времето, когато евентуално ще си останала сама? Няма смисъл в това. Радвай се докато можеш и вземай всичко, което ти предлага живота сега. Пък за после - ще му мислиш, когато му дойде времето.
Random works
: ??:??