May 21, 2007, 3:38 PM

Разваленият шоколад и параноята.. 

  Essays
1151 0 4
1 мин reading

*Продължих да се инатя. Продължих и ето докъде се стигна... Мамка му и параноя!!
 Имам едно странно усещане... ужасно, нетипично, обаче и типично дори. Тоя шоколад ме убива, убива ме и неловкото мълчание!
 Вие ми се свят, а по дяволите съм полегнала!
 Секс, наркотици и рок енд рол... само че в тоя случай нямаше нищо подобно. Изолация, шоколад и лигави енд просълзителни филмчета...
 Можех ли сама да се виня? Можех и още как! Самообвинявах се безцеремонно...
 Повтарям започването на изреченията си по два пъти, ама това го съзнавам. Всичко ли е с цел?? Няма ли поне нещо непринудено?
 Замряха вече трогателните моменти... На път съм да го сторя и аз.

*Можем ли да сме срамуваме? Копнее ли някой да бъде напляскан? Циничност долавям чат-пат... но ми е позволено!!
 За Бога, подкопавам си канавки и чупя ключалките на вратите... То и без това ключът отдавна се изгуби в дебрите на психясалия ми мозък.
 И сега никой няма да успее да влезе точно тук - ще стоят като мокри, премръзнали и болни псета отвън!! Ще вият с прегракналите си гласчета... Ще тропат, за да ги чуе някое шибано ухо! Но такова няма да има. Няма да има нищо, освен сарказъм! Добре дошли пред вратите на разваления шоколад!
  Съжалявам, че те накарах да чакаш... ама нали и ти си просто псе... 
                                                                                               • край •
              

© Муф All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • хаха напълно си прав! ужасна злина е неизяденият шоколад!
  • Вие ми се свят, а по дяволите съм полегнала!
    Ще тропат, за да ги чуе някое шибано ухо!

    Имаш много точни попадения по жлъчните ми датчици, браво. Харесва ми.
    Може би единственото по-лошо нещо от разваления шоколад е неизядения шоколад...
  • хах наистина е грубо- и ми харесва. и другото, което ми направи впечатление-че си следниш мисълта и сякаш се опитваш да я изпревариш... хубаво е-непринудено и подредено.Дам.. ХАРЕСВА МИ 6 и поздрав от мен!
  • Грубо и точно затова страшно привлекателно.Всъщност е различно, следователно интересно, следователно добре оценено...Аз харесвам различното и го търся...и много се радвам, че прочетох част от твоено подсъзнание
Random works
: ??:??