Apr 21, 2009, 1:49 PM

Рисуването е сериозен разговор с реалния свят 

  Essays
2855 0 3
1 мин reading

 

Рисуването е сериозен разговор с реалния свят

Човекът, откакто се е появил от дълбока древност до днес, не спира да се развива и променя заедно със света около него. Чувствената му натура го кара да изразява своята душевност по най-различни начини - един от които е рисуването. Чрез него ние говорим за различни неща от живота, които ни вълнуват. Когато разглеждаме дадена картина и чуем гласа на линиите и краските, ние ще разберем, че тя има история, която носи своето послание. Ще чуем гласа и на твореца и чрез погледа ни той ще дръпне струните на сърцето ни - може да ни зарадва, разсмее или пък да породи мрачни чувства на обида и гняв, а може и да ни утеши. Някои картини могат да ни погалят и да усетим, че сме обичани, а други да са толкова истински, че да ни подействат като шамар, представяйки ни грозната страна на реалния свят.

Рисуването е безбрежност, то няма граници. Чрез него можеш да изкажеш протеста си от дадена несправедливост или възторга си от нещо прекрасно. То е най-интересният и оригинален език за хората по света. И всички думи, изразени чрез фигури и цветове, преминават през своята метаморфоза и се превръщат в нестихващи разговори. Картините притежават силата да променят хората, да ги направят по-добри, да им вдъхнат куража да преследват мечтите си до край и така да създадат един по-светъл свят и да живеят по-хубав, пълноценен живот. Чрез тях можем да надникнем назад във времето, за да извлечем поуки, да се сблъскаме с днешната реалност, но можем да сътворим и бъдещето - такова, каквото бихме искали да бъде.

Всичко е възможно, нещата са прости: вдигни очи, разгледай всички тези творения - рисунките на най-различни хора, те не спират да ни говорят... Чуваш ли...

© Христиана Кирова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • ...То е универсален език, понятен и достъпен за всекиго, докосва, или изгаря, носи покой, или огнена страст. Зависи от нагласата и призмата, през която Човекът пречупва Светлината, за да усети Света...
  • Много добре казано! Браво, Хриси!
  • Ще чуем гласа и на твореца и чрез погледа ни той ще дръпне струните на сърцето ни .

    Ще видим гледната точка на твореца,
    призмата , през която гледа на света,
    и вероятно, докоснали красотата
    и ние ще погледнем наоколо с други очи...
Random works
: ??:??