Oct 5, 2009, 12:53 AM

Секс-иконата и науката 

  Essays » Phylosophy
1685 0 9
1 мин reading

    Паралелът между тях ми го наложиха новините по телевизиите миналата седмица, които широко отразиха  75- годишнината на Бриджит Бардо  и никак нощта на учените  в София. Всъщност само БНТ излъчи кратък репортаж от събитието в столицата, но някак набързо, след което водещата  доволно усмихната, заговори за рождения  ден на секс-иконата. Известен е приносът на Брижит Бардо за животните, що се отнася до човешкото общество, обаче не мисля да е допринесла нещо друго, освен това, че е помогнала за деморализацията му. Не се сещам и някой да е твърдял, че тя е голяма актриса. Същото може да се каже  и за секс-иконата преди нея – Мерилин Монро. Съвременната пък, такава -  Мадона, дори пее фалшиво на живо, което обаче не й пречи да  има  рекорден брой фенове, върху които  упражнява огромно влияние. Казват, че е заради шоуто й и сигурно са прави, макар и на мен да не ми допада откровената му наглост.                                                                                                                                 

      А науката  и тружениците й, са мъчениците на вековете. В тон с времето, обаче и там вече нещата се раздвижват в посока към шоуто. Правят се опити за атрактивно поднасяне на научни факти, при това - под формата  на международно състезание.  Не зная доколко  учените  ще  успеят  с шоуто, пък и  всички  ние  с тези  „нови ценности”...                                                                                        

© Диана Атанасова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??